Lance McDonald twierdzi, że już teraz mogą trwać pracę nad wersją gry Bloodborne na PC.
Plotki na temat wersji gry Bloodborne na PC pojawiają się w sieci nie od wczoraj. Ostatnio na ten temat wypowiedział się Lance McDonald. Potwierdził on, że build działający na komputerach osobistych Sony posiadało już lata temu.
Niedawno o Bloodborne mówił także znany dziennikarz Jeff Grubb. Jego zdaniem odświeżona wersja gry nie powstaje, ponieważ twórcy skupiają się na rozwoju Elden Ring. Ponadto deweloperzy musieliby stawić czoła licznym problemom technicznym.
Po tej wypowiedzi całą sytuację skomentował Lance McDonald, posiadający dobre dojścia do pracowników From Software. Jest także twórcą łatki do Bloodborne na PlayStation 4, pozwalającej niektórym graczom cieszyć się produkcją w 60 klatkach. McDonald twierdzi, że nic nie stoi na przeszkodzie by tytuł From Software trafił również na komputery osobiste. Ponadto uważa, że Sony może stworzyć port lub remaster w każdej chwili. Twierdzi również, że widział już komputerową wersję gry:
Nie wiem skąd wciąż pojawia się pomysł, według którego „silnik FROMSOFTWARE to niechlujny, skomplikowany kod”. To nieprawda, a między Bloodborne a portem/reedycją na PC/60fps PS5 nie ma dosłownie żadnych barier technologicznych. Sony może to zrobić w dowolnym momencie bez wsparcia FROM.
Patch na 60fps dla wersji PS4 to 2 linijki kodu, które trzeba zmienić. Japan Studio miało build gry, który działał na Windows 7, gdy zostali zamknięci i Sony prawdopodobnie nadal ma ten build w swoich archiwach, jak również wszystkie źródła do niego. Widziałem to.
Osobiście uważam, że jest bardzo prawdopodobne, że już teraz trwają prace nad przyszłym projektem Bloodborne (portem na PC, remasterem na PS5, czy nie daj Boże remakiem/sequelem), ale za każdym razem, gdy ktoś wyłazi z lasu udając, że ma jakieś insiderskie informacje na ten temat, to jest to bardzo dziwne.
Zdaniem insidera istnieje duże prawdopodobieństwo, że w tym momencie trwają prace nad przyszłym projektem Bloodborne. Aktualnie jednak nie wiemy, czy będzie to port na PC, remaster, remake, a może nawet sequel. Pozostaje nam jedynie uzbroić się w cierpliwość oraz zaczekać na oficjalne informacje od deweloperów.
Warto też wspomnieć, że Jeff Grubb przyznał, że podane przez niego informacje były jedynie osobistą spekulacją. Dziennikarz wypowiedział się na ten temat, gdy Lance McDonald wyraził niedowierzanie w przyczyny ewentualnego braku Bloodborne na PC i/lub PS5.
Co sądzicie o tej całej sytuacji? Myślicie, że doczekamy się kiedyś gry Bloodborne także na komputerach osobistych?

