Clair Obscur: Expedition 33 ma szansę na nagrodę Grammy? Twórcy podjęli konkretne działania

Zdjęcie przedstawia postać w dynamicznej pozie, wydaje się, że jest to kadr z gry wideo lub filmu fantasy. Postać, najprawdopodobniej kobieta o ciemnych, rozpuszczonych włosach, stoi boso na ciemnym, wilgotnym podłożu. Jest ubrana w ciemny, skórzany strój ze złotymi akcentami i geometrycznymi wzorami na torsie, wyglądający na rodzaj zbroi lub ceremonialnego ubioru. Wykonuje gest obiema rękami, jakby rzucała zaklęcie lub manipulowała energią. Z prawej ręki (patrząc od jej strony) i w okolicach jej nóg wydobywa się świetlista, biało-niebieska energia lub strumień wody, który wiruje i przybiera formę kryształów lodu na ziemi. Tło jest mroczne i tajemnicze. Podłoże jest czarne, z czerwonawymi i białymi kwiatami lub formacjami roślinnymi rozrzuconymi na pierwszym planie. Atmosfera jest mglista i eteryczna, z widocznymi w powietrzu małymi, świetlistymi punktami przypominającymi gwiazdy lub drobinki magii. Po lewej stronie widać fragment innej, mrocznej postaci o świetlistych konturach, sugerującą obecność przeciwnika lub towarzysza. Całość ma dramatyczny i mroczny klimat fantasy, skupiając się na walce lub użyciu potężnej, magicznej mocy.

Ta niezwykle prestiżowa nagroda jest rzadkością w kontekście gier wideo. Mimo wszystko Clair Obscur: Expedition 33 chce zawalczyć o swoją statuetkę Grammy. Deweloperzy rozpoczęli promocję muzyki ze swojego hitu.

Pierwsza nagroda Grammy została przyznana w 1959 roku, a rozdanie odbywa się co roku do dziś. Wielu muzyków i zespołów traktuje jej zdobycie jako wyznacznik sukcesu. O statuetkę walczą również kompozytorki i kompozytorzy muzyki filmowej, a także growej. W tym roku ścieżka dźwiękowa z Clair Obscur: Expedition 33 podbiła serca graczek i graczek, więc twórcy chcą zawalczyć o swoją Grammy. Deweloperzy podjęli działania w zakresie promowania muzyki z gry w dwóch kategoriach, a jedna z nich jest dość zaskakująca.

Sandfall Interactive stara się o nominację w kategoriach Najlepsza Ścieżka Muzyczna – Gra Wideo/Inne Interaktywne Media, a także Najlepsza Piosenka dla Mediów Wizualnych. Szanse na zdobycie nominacji w pierwszej z nich są wysokie, ale w przypadku drugiej nie będzie tak łatwo. Druga kategoria nie ogranicza się jedynie do gier, ale dotyczy także filmów i seriali, a tych jest o wiele więcej. Mimo wszystko gdyby się to udało, byłoby to historyczne wydarzenie. Od momentu jej ustanowienia w 1988 roku, żadnej piosence z gry wideo nie udało się jej wygrać. Piosenka, którą wybrali twórcy to „Lumiere” autorstwa Loriena Testarda i Alice Duport-Percier. Możecie posłuchać jej w załączonym filmie.

W zeszłym roku nagrodę za najlepszą ścieżkę muzyczną do gry wideo zdobyła Winifred Phillips za Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord. Statuetka za najlepszą piosenkę do mediów wizualnych powędrowała do Jona Batiste i Dana Wilsona za utwór „It Never Went Away” z filmu „Jon Batiste: Amerykańska Symfonia”.

Nominacje do nagród Grammy zostaną ogłoszone 7 listopada i wtedy dowiemy się, czy Clair Obscur: Expedition 33 osiągnęło założone cele. A jeśli lubicie muzykę ze wspomnianej produkcji, to sprawdźcie nasz artykuł na ten temat.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top
Verified by MonsterInsights