Poprawki tekstur, wydajność, błędy w misjach… Co jeszcze poprawia aktualizacja 1.04 do GTA: The Trilogy – The Definitive Edition?
Remastery trylogii Grand Theft Auto miały swoją premierę w atmosferze skandalu. Nie dość, że gry zdjęto na parę dni ze sklepu na PC, to jeszcze w produkcjach brakuje wielu naszych ulubionych utworów. Mimo wszystko trylogia sprzedała się świetnie, twórcy więc usilnie pracują nad kodem. Masywny patch udostępniono na komputerach osobistych, PlayStation 4 i 5, Xbox One, Xbox Series X|S oraz Nintendo Switch. Co więc w GTA: The Trilogy The Definitive Edition poprawiła aktualizacja 1.04 sprzed paru dni?
Najważniejszy jest fakt, że zwiększono wydajność wszystkich gier na każdej platformie oraz we wszystkich trybach graficznych. Produkcje mają być też stabilniejsze. Gracze skarżyli się na błędy przy próbie powtórzenia misji z ostatniego punktu kontrolnego – mają one zniknąć, podobnie jak problemy z kolizjami. Oraz teksturami! To główne rzeczy, na których skupili się deweloperzy.
Prócz powyższych każda gra dostała szereg swoich usprawnień, głównie teksturowych. Na przykład w GTA III poprawiono zachowanie kamery, w Vice City – kilka zbugowanych misji, które nie zawsze dało się ukończyć. W GTA San Andreas zaś pochylono się nad fryzurą afro, która była mocno wybrakowana z tyłu głowy CJ-a.
Pełne patch notes znajdziecie jak zwykle na stronie Rockstara. To co, zamierzacie dać remasterom jeszcze jedną szansę i sprawdzić, czy stały się bardziej grywalne?


