Aktualizacja 1.4 do gry Stalker 2 sprawia, że kiełbaski i kaczki nie są już dłużej problemem

Na pierwszym planie widzimy przerażającą kreaturę, która wydaje się być hybrydą humanoida i jakiegoś bliżej nieokreślonego potwora. Jej skóra jest blada, o nierównej teksturze, pokryta drobnymi wypustkami i żyłkami. Twarz jest zdeformowana, z małymi, ciemnymi oczami osadzonymi głęboko pod wydatnymi łukami brwiowymi. Nos jest spłaszczony i niemal niewidoczny, a usta rozwarte, ukazując rzędy ostrych, nieregularnych zębów. Z dolnej części twarzy wyrastają liczne, mięsiste macki o czerwonawej barwie, które wyglądają na oślizgłe i krwiste. Kreatura wydaje się być zwrócona bezpośrednio w stronę obserwatora, co potęguje uczucie zagrożenia i konfrontacji. Jej wyraz twarzy jest agresywny i drapieżny. Tło jest ciemne i nieostre, sugerując, że akcja rozgrywa się w jakimś zamkniętym, mrocznym pomieszczeniu lub tunelu. Można dostrzec fragmenty jakiejś metalowej konstrukcji lub kraty, co dodatkowo buduje klaustrofobiczną i niebezpieczną atmosferę. Oświetlenie jest skierowane na potwora, co sprawia, że jego przerażające detale są dobrze widoczne, a reszta otoczenia pozostaje w cieniu. Kontrast między jasną postacią a ciemnym tłem wzmacnia dramatyzm sceny. Ogólnie rzecz biorąc, obrazek wywołuje uczucie grozy, niepokoju i obrzydzenia. Przedstawiona kreatura jest odrażająca i budzi strach. Biorąc pod uwagę Twoją sugestię, że może to być związane z grą S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, przedstawiona istota przypomina niektóre z mutantów znanych z tej serii, charakteryzujących się zdeformowanymi ciałami i agresywnym zachowaniem w postapokaliptycznej Zonie.

GSC Game World nieustannie pracuje nad usprawnieniem swojej najnowszej produkcji. Aktualizacja 1.4 do gry Stalker 2: Heart of Chornobyl naprawia wiele problemów, między innymi… krwawiące kiełbaski.

Najnowsza produkcja ukraińskiego studia GSC Game World wiele miesięcy po premierze wciąż utrzymuje popularność. Deweloperzy nie spoczywają na laurach i nieustannie pracują nad ulepszaniem swojego dzieła. Aktualizacja o numerze 1.4 do gry Stalker 2: Heart of Chornobyl rozwiązuje ponad 700 problemów, a w tym, chociażby krwawiące kiełbaski. Innym zabawnym błędem, który pozostał tylko wspomnieniem, były kaczki, które mogły latać pod wodą, gdy gracz do nich strzelił. Te dwa problemy zostały wyróżnione przez deweloperów na liście zmian, ale to nie wszystko.

Czas przyjrzeć się nowościom w Patchu 1.4. Wprowadza on różne usprawnienia i poprawki do gry, w tym kilka znaczących ulepszeń sztucznej inteligencji w walce. Spójrzmy na to, co się zmieniło i odkryjmy, jakich nowych sztuczek możemy spodziewać się od naszych wrogów.

Twórcy poważnie pochylili się nad sztuczną inteligencją przeciwników, systemem walki, a także progresją zadań. Oponenci po wprowadzeniu poprawek będą częściej korzystać z osłon, zamiast szarżować wprost na gracza. Dotyczy to również możliwości chowania się za drzewami, czego wcześniej nie robili zbyt często. Usprawnione zostały także animacje powiązane ze wspomnianymi akcjami. GSC Game World nie zapomniało o mutantach – od teraz otrzymają status zaalarmowany, gdy w pobliżu będzie działa się jakaś akcja. Jeśli mutant zauważy w pobliżu zwłoki, to pośpiesznie je zje, a my jako gracz ujrzymy nową animację. Dodatkowo wspomniani przeciwnicy mogę od teraz używać swoich mocy telekinezy, co pozwoli na chwytanie i odrzucanie lecących w nich pocisków (np. granatów).

Programiści dalej wprowadzają poprawki związane z płynnością gry, ponieważ jest to bolączka tytułu od samego debiutu. Udało się już wyeliminować część krytycznych problemów, ale część z nich nadal występuje. Stalker 2: Heart of Chornobyl regularnie otrzymuje aktualizacje, a patch 1.4 ponownie naprawił setki utrudnień. Gracze pomimo pewnych wad w produkcji już od początku zaufali GSC Game World, a oceny na Steam nie pozostawiają złudzeń. Więcej informacji na temat nowości znajdziecie pod tym linkiem.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top
Verified by MonsterInsights