Oryginalna kampania reklamowa jest… oryginalna. W szczególności ta ostatnia od Ubisoftu, w której firma wyśmiewa graczy Far Cry 6.
Nie da się ukryć, że wielu dobrym grom brakuje równie dobrej promocji. Niejedna perełka przeszła przez to niezauważona albo niewystarczająco doceniona. Ubisoft wpadł jednak na ciekawy pomysł, który ma zachęcić graczy do powrotu do ich najnowszej gry. Osoby, które nie ukończyły głównego wątku Far Cry 6, otrzymały w ostatnich dniach maile, w których firma wyśmiewa graczy pod postacią El Presidente. Główny antagonista informuje, ile czasu użytkownik spędził w grze oraz zapewnia, że Yara jest w dobrych rękach. Sam tytuł maila także prowokuje. Brzmi bowiem: “Rozczarowujesz mnie”.
Hola, Rojas. Chciałem ci podziękować za oddanie mi pełni władzy w Yarze. Nie stresuj się i wiedz, że Yara jest w dobrych rękach.
Według strony HowLongToBeat, do ukończenia głównej linii fabularnej Far Cry 6 wystarczy około 22 godzin. Okazuje się jednak, że wiele osób poddało rozgrywkę znacznie wcześniej. Z tego powodu prowokująca kampania Ubisoftu może przynieść pożądany efekt. Obecnie jednak spotyka się z mieszanymi reakcjami. Jedni są zachwyceni kreatywnością i faktycznie oznajmiają, że wrócą do rozgrywki. Drudzy zaś krytykują pomysł, nazywając go dziwnym lub zbyt nachalnym. Niektórzy sugerują nawet, że Ubisoft chce nękać graczy tak samo, jak robi to ze swoimi pracownikami.

