Więcej informacji na temat remake’u Gothica. Nowe misje poboczne i nie tylko

Pracujący ludzie, w tle budynek przypominający zamek

Gothic Remake z garścią nowych szczegółów. Deweloperzy opowiedzieli, co się zmieni.

Od ostatniego zwiastuna odnowionej wersji kultowego RPG minęło już sporo czasu. Wciąż nie znamy dokładnej daty premiery, ale nowe szczegóły o grze Gothic Remake powinny uspokoić niecierpliwych fanów. W niedawno opublikowanym odcinku podcastu twórcy zdradzają, czego możemy się spodziewać w remake’u.

Co takiego możemy wynieść z rozmowy deweloperów? Przede wszystkim zapewniają, że Stary Obóz będzie wyglądał dokładnie tak, jak na trailerze z tego roku. Więcej uwagi dostaną także istotne postacie poboczne. Ich historie zostaną rozwinięte. Pozostając w temacie NPC – każdy z nich otrzyma unikalną twarz. Na ten moment stworzono już ponad 600 modeli. Jeśli chodzi o Bezimiennego to, tak samo jak w oryginale, będzie z góry określonym bohaterem, w którego wyglądzie nic nie zmienimy.

Systemy craftingu i łowiectwa doczekają się rozbudowania. Do tego każdy rodzaj broni będzie miał własną, unikalną animację. Od rozgrywki możemy także oczekiwać generowanych losowo wydarzeń. Gra również otrzyma oficjalne wsparcie dla modów oraz tryb deweloperski pozwalający na wpisywanie kodów.

Twórcy obiecali, że niedługo zobaczymy fragmenty gameplay’u. Produkcja ma zadebiutować w 2024 roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X|S.

Scroll to Top