Pierwsza aktualizacja do Redfall wprowadza kilka poprawek, ale to wciąż za mało

Grafika z gry Redfall

Redfall otrzymał pierwszy patch zaledwie tydzień po premierze, ale aktualizacja nie wprowadziła zbyt wielu zmian. 

Premiera tej strzelanki zdecydowanie nie należy do najbardziej udanych. Produkcja Arkane Studios nie mogła pochwalić się pozytywnymi recenzjami. Ostatnio deweloperzy próbowali uratować sytuację i pojawiła się pierwsza aktualizacja do gry Redfall. Niestety patch wprowadza tylko kilka poprawek. 

Mianowicie użytkownicy spodziewali się, że aktualizacja rozwiąże większość problemów produkcji. Jednak z oficjalnego opisu wynika, że wspomniana „łatka” wprowadza jedynie trzy poprawki. Lista zmian prezentuje się więc następująco:

  • Naprawiono niekończący się ekran ładowania wynikający z zawieszenia i wznowienia rozgrywki podczas szybkiej podróży po mapie;
  • Naprawiono błąd systemu zapisywania wynikający z zawieszenia i wznowienia rozgrywki podczas szybkiej podróży po mapie;
  • Zaktualizowano logikę serwera gry, by usprawnić komunikację z aktywnymi serwerami.

Wygląda na to, że twórcy będą mieć wciąż dużo pracy. Prawdopodobnie w najbliższym czasie doczekamy się kolejnych aktualizacji do Redfall. Miejmy nadzieję, że poprawią one działanie gry. Mianowicie wiele osób uskarżało się na złą optymalizację. Zdaniem graczy Redfall ukazał się po prostu za wcześnie i nie został dopracowany. Ponadto narzekano na powtarzalność, nudne walki i puste lokacje. Być może deweloperzy z Arkane Studios wezmą sobie te uwagi do serca i dopracują tytuł. 

Na koniec przypomnę jeszcze, że Redfall to strzelanka z otwartym światem osadzona na wyspie opanowanej przez wampiry. Tytuł oferuje zabawę dla pojedynczego gracza albo rozgrywkę w kooperacji dla maksymalnie czterech osób. Zagracie na komputerach osobistych oraz konsolach  Xbox Series X/S. Najnowsza produkcja studia Arkane trafiła także do oferty Xbox Game Pass.

Scroll to Top
Verified by MonsterInsights