Byli pracownicy CD Projekt RED założyli własne studio. Już pracują nad grą RPG

biały napis Rebel Wolves na czarnym tle, w napisie schowane czarne sylwetki wilków

Rebel Wolves to nowe studio na polskim rynku gier. W jego zespole znajduje się wielu weteranów branży, głównie byłych pracowników CD Projekt Red.

Myśleliście, że polska pozycja na światowym rynku growym osiągnęła już swój maksymalny poziom? Cóż, możliwe, że to się niedługo zmieni. Niedawno pojawiło się nowe studio, Rebel Wolves, którego zespół współtworzą weterani branży. Wielu z nich to byli współpracownicy CD Projekt RED, którzy tworzyli zarówno Wiedźmina 3: Dziki Gon jak i Cyberpunka 2077. Czy taki skład to przepis na sukces? Możliwe, że dowiemy się tego już w najbliższych latach. Firma oznajmiła bowiem, że pracują już nad next-genowym mrocznym RPG AAA na Unreal Engine 5.

To oczywiście niejedyne studio, w którym znajdziemy byłych pracowników Redów. W ciągu ostatnich lat firmę opuściło wielu doświadczonych deweloperów, którzy postanowili zawalczyć o sukcesy na nowym gruncie. Słuch o wielu z nich przepadł. Wygląda jednak na to, że Rebel Wolves może faktycznie przełamać pasmo niepowodzeń poprzedników.

Były reżyser Wiedźmina 3: Dziki Gon oraz szef produkcji i zarazem dodatkowy reżyser Cyberpunka 2077, Konrad Tomaszkiewicz, został w Rebel Wolves dyrektorem generalnym. Szeregi CD Projekt Red opuścił rok temu po oskarżeniach o mobbing, z których został finalnie oczyszczony po wielomiesięcznym śledztwie. W zespole znajdziemy także: Daniela Sadowskiego (dyrektora projektowego Wiedźmina 1). Jakuba Szamałka (scenarzystę Wiedźmina 3: Dziki Gon, Wiedźmińskich opowieści i Cyberpunka 2077), Bartomieja Gawła (dyrektora artystycznego Wiedźmina 3: Dziki Gon), Tamarę Zawadę (dyrektorkę animacji Wiedźmina 3: Dziki Gon), Roberta Murzynowskiego (szefa studia) i Michała Borykę (dyrektora finansowego).

Ich pierwsza produkcja ma trafić na PC i konsole nowej generacji. Trzymamy kciuki, że nauczeni doświadczeniem przy ostatnich tytułach polskiego giganta zadbają, by ich gry przechodziło się z przyjemnością i w miarę możliwości bez bugów i innych problemów.

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top
Verified by MonsterInsights