Tryb pełnoekranowy nie pojawi się w God of War na PC

Kratos z gry God of War

Twórcy zdecydowali, że tryb pełnoekranowy ostatecznie nie trafi do God of War na PC.

Przygody Kratosa i jego syna Atreusa przyjęto na PC z bardzo dużym entuzjazmem. Chociaż gracze po raz kolejny mieli okazję zachwycić się produkcją od Santa Monica Studio, tak pojawiły się pewne problemy. Do God of War nie trafi tryb pełnoekranowy. Obecnie możemy grać w oknie na pełnym ekranie bez ramek.

Twórcy przekazali we wpisie na platformie Steam, jak dokładnie wygląda sytuacja z trybem pełnoekranowym. Dodatkowo wyjaśnili, dlaczego ten tryb się w grze nie pojawi. Wygląda na to, że to wszystko to kwestia przeprowadzonych wcześniej testów wydajności i optymalizacji dla systemu Windows 10.

W przeciwieństwie do poprzednich wersji DirectX oraz Windowsa, wprowadzone do DirectX 11, na którym działa God of War, poprawki, w pełni pozwalają na korzystanie z VSync czy NVIDIA G-Sync przy trybie pełnego okna bez ramek. Dodatkowo skalowanie, z którego korzystamy w grze (TAA, NVIDIA, DLSS, AMD, FSR) pozwala na uzyskanie wyższej rozdzielczości niż to, co zaoferowałby monitor przy ustawieniu niższej rozdzielczości ze względu na poprawę wydajności.

Ekipa Santa Monica Studio obiecuje, że będą badali inne możliwe rozwiązania i są gotowi wysłuchać wszelkich sugestii od swoich fanów.

A czy Wy zdążyliście już ograć tę wersję gry? Jeżeli macie to w planach, to sprawdźcie, jakie wymagania sprzętowe ma God of War na PC.

Scroll to Top