Kolejny Tomb Raider powstaje na Unreal Engine 5

ciemnoniebieska pochmurna noc, bohaterka jest tyłem do nas, zwisa na linie nad wzburzonym morzem, tomb raider 2018

Nowa część serii Tomb Raider powstaje i to, jak się okazuje, na silniku Unreal Engine 5.

Crystal Dynamics podzieliło się ostatnio dobrą nowiną. Oficjalnie potwierdzili, że powstaje nowa gra z serii Tomb Raider. To jednak nie koniec tych wieści, bowiem okazuje się, że do stworzenia produkcji użyto silnika Unreal Engine 5. Nie wiadomo niestety nic więcej. Można założyć, że tytuł jest zapewne na bardzo wczesnym etapie prac i że szanse na wydanie w tym roku kalendarzowym są raczej nikłe. Nie warto jednak pospieszać twórców. Obiecali w końcu, że wręczą fanom grę, która „przesunie granice realizmu”. Pozostaje nam więc trzymać kciuki za dobre rozplanowanie prac produkcyjnych, które pozwoli nam jak najszybciej poznać historię wolną od bugów i problemów optymalizacyjnych. 

Przypominamy, że ostatnia gra z serii Tomb Raider ukazała się w 2018 roku, zaś pierwsza część zadebiutowała w 1996 roku. W ubiegłym roku Lara Croft obchodziła swoje 25-te urodziny.

Nowa technologia wiąże się oczywiście z ogromnymi oczekiwaniami graczy i branży. Po pokazie The State of Unreal 2022 nie cichną zachwyty nad możliwościami silnika. Sieć obiegają co chwilę kolejne informacje o studiach, które ogłaszają przejście na „piątkę”. Wśród największych, trzeba wspomnieć o nowym Wiedźminie, który także powstaje w oparciu o Unreal Engine 5

Scroll to Top
Verified by MonsterInsights