Byli pracownicy Quantic Dreams założyli własne studio i zapowiedzieli pierwszą grę na Xboxa.
Pokaz Xbox Games Showcase przedstawił nam wiele ciekawych tytułów, w tym między innymi debiutancką produkcję studia Interior Night, założonego przez byłych pracowników Quantic Dreams – w tym Caroline Marchal, obejmującą wówczas stanowisko głównej projektantki gier.
As Dusk Fall ma być interaktywną grą narracyjną, której akcja toczy się na arizońskiej pustyni w 1999 roku. Poznajemy dwie rodziny – najpierw jako dzieci, a następnie jako dorosłych – które co jakiś czas spotykają się w rozmaitych okolicznościach.
Ciekawym zabiegiem ma być rozpoczęcie historii “od środka” i rozszerzanie perspektywy wraz z biegiem czasu. Dostaniemy również możliwość ocenienia przeszłości, teraźniejszości i przyszłości oraz decydowania o losie bohaterów, jak i w sprawie codziennych dylematów. Każdy wybór ma mieć swoje konsekwencje.
Gra będzie dostępna na konsolę Xbox Series X, Xbox One oraz w ramach Xbox Game Pass. Nie podano jeszcze daty premiery.
Autorka: Natalia “Taliya” Pych
Zapowiada się ciekawie 😉