Choć mogłoby się wydawać, że w Crusader Kings 3 nie trzeba niczego poprawiać, pojawiła się osoba, która pokusiła się o dodanie od siebie kilku rzeczy. Magicznych rzeczy.
Mowa o modzie Anbennar, którego autorem jest Jay10101. Modyfikacja o tej samej nazwie wcześniej trafiła do Europa Universalis IV i została bardzo ciepło przyjęty przez entuzjastów tamtego tytułu.
Co mod doda do Crusader Kings 3? Cytując twórcę:
W CK3 zajmiemy się fantastyką u jej szczytu: epoką rycerzy i magii, z nutą politycznych i dynastycznych intryg, które wszyscy znamy i kochamy.
Gracze będą mogli zakładać swoje magiczne rody, grać rasami pokroju elfów, gnolli czy niziołków, a nawet władać magią dzięki systemowi inspirowanemu klasycznymi szkołami magii z Dungeons & Dragons. W porównaniu do Dragon Age’a i Wiedźmina, tutaj elfy są relatywnie młodą rasą, jednakże o najsilniejszych zdolnościach magicznych.
Jak w takiej sytuacji przejść obojętnie obok czegoś takiego?
Autorka: Patrycja “Adara” Kulpicka