CD Projekt RED nie zwalnia tempa. Pojawiła się aktualizacja 1.23 do gry Cyberpunk 2077
Polskie studio nie może narzekać na brak zajęć, zwłaszcza że tylko w tym miesiącu do sieci wyciekły kody źródłowe ich gier, a niedługo potem internet obiegło nagranie z wersją pre-alpha Cyberpunka. Jednak mimo trudności, twórcy dalej pracują nad tym, aby Cyberpunk 2077 dorównał oczekiwaniom graczy i wczoraj trafiła do nich aktualizacja 1.23. Poniżej przedstawiamy listę zmian, jakie wprowadzono.
Zadania i otwarty świat
- Cel „Otwórz paczkę” nie będzie już zmieniał lokalizacji w zadaniu Przesyłka polecona.
- Samochód Juliet nie będzie już znikał jeśli gracz ukończył zadanie w Kontrakcie: Sprawy rodzinne.
- Naprawiono błąd ze streamingiem z domu Juliet w Kontrakcie: Sprawy rodzinne.
- Wejście do domu Juliet nie będzie teraz możliwe, jeśli gracz nie spełnił odpowiednich atrybutów w Kontrakcie: Sprawy rodzinne.
- Jackie nie będzie już przechodził przez szkło w zadaniu Skok na głęboką wodę.
- Naprawiono błąd, przez który niektórzy strażnicy nie mogli atakować gracza w zadaniu Skok na głęboką wodę.
- Cel „Znajdź oficera Arasaki” nie będzie już aktywny, jeśli gracz go wypełnił.
- Mech będzie już pojawiał się w lobby w zadaniu Skok na głęboką wodę.
- Strażnicy Arasaki mogą już przechodzić przez drzwi.
- Strażnicy nie będą już pojawiać się na oczach gracza w zadaniu Skok na głęboką wodę.
- Gracz będzie już mógł zabrać drzazgę z ciała oficera Arasaki w zadaniu Skok na głęboką wodę.
- Usunięto niepotrzebne informacje o przyciskach w zadaniu Nomad.
- Segment z wiadomościami na drzazdze od Rivera będzie już prawidłowo odtwarzał dźwięk w zadaniu Kwestia czasu.
- Postęp nie będzie już blokowany, jeśli gracz wyjdzie od Clarie zbyt szybko po wyścigu w Santo Domingo w zadaniu Szybka i wściekła.
- Basilisk nie będzie już przejeżdżał przez drzewa w zadaniu Właściwy moment.
- Naprawiono błąd, przez który podczas rozmowy z Wakako nie pojawiały się opcje dialogowe związane z zadaniem Stary znajomy.
- Dym i kurz nie będą już migały, kiedy gracz jedzie Basiliskiem w zadaniu Linia oporu.
- Naprawiono błąd, który prowadził do utykania V w AV-ce, jeśli gracz dotarł na miejsce przed jej przylotem w zadaniu Spójrz na to miasto z góry.
- Gracz może już otworzyć drzwi do garażu Dakoty w Kontrakcie: Żadnych fixerów.
- Iris nie będzie już teleportowała się zamiast iść w Kontrakcie: Żadnych fixerów.
- Samochód fixera będzie już skręcał w prawo zamiast przejeżdżać prosto przez skrzyżowania w Kontrakcie: Ciepło, cieplej…
- Naprawiono błąd, przez który informację o skorzystaniu ze środka chłodzącego na 8ug8ear można było wybrać podczas odłączania jej, co powodowało awarię animacji.
- Gracz może już podnieść 8ug8ear.
- Postacie niezależne nie będą się już pojawiać pod ziemią.
- Powiadomienia od Reginy na temat Kontraktu: Skóra, której nie potrzebuję nie będą się już pojawiały podczas zadania Skok na głęboką wodę
- Można już połączyć komputer po zniszczeniu vana w Kontrakcie: Skóra, której nie potrzebuję.
- Postęp w Kontrakcie: Skóra, której nie potrzebuję nie będzie się już blokował na celu „Udaj się do placówki Revere Courier Services”.
- Po zebraniu informacji i Podejrzeniu cyberpsychozy: Gdzie leży pies pogrzebany i I nikt Cię nie wysłucha będzie już pojawiał się kolejny cel.
- River już pojawi się w miejscu spotkania w zadaniu Stróże bezprawia.
Rozgrywka
- Ciało NPC-a zabitego przy kradzieży samochodu nie będzie już utykało w pojeździe.
- Adam Smasher nie będzie już otrzymywał obrażeń podczas animacji pomiędzy fazami ataku.
- Zrzucenie ciała NPC-a nie będzie już powodowało tak dużych zniszczeń.
- Cyberware Cataresist powinno teraz działać prawidłowo.
Efekty wizualne
- Naprawiono widmowy wygląd Johnny’ego w różnych misjach.
- Naprawiono różne problemy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów.
- Poprawiono wygląd skał w Badlanach
- Jeden z Maelstormowców nie będzie już przyjmował pozy „T” w zadaniu Bilet wstępu.
Stabilność i wydajność
- Liczne poprawki animacji, interfejsu, scen, fizyki i systemów rozgrywki.
- Wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarządzania pamięcią na różnych systemach (co zmniejsza liczbę awarii).
- Różne poprawki optymalizacji zużycia CPU.
- Poprawka wykorzystania pamięci i I/O ograniczająca przypadki pojawienia się identycznych NPC-ów w jednym miejscu, a także poprawiająca streaming.
Poprawki dla PC
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał kliknięcie przycisku ulepszenia podczas gry z rozdzielczością 1280×720.
- Naprawiono błąd, przez który włączenie trybu okna lub pełnoekranowego za pomocą kombinacji Alt+Enter powodowało, że gra przestawała odpowiadać.
- Zmiana ustawień językowych na domyślne spowoduje teraz włączenie języka klienta Steam.
- Komunikat z prośbą o weryfikację integralności danych gry będzie teraz wyświetlany, gdy wykryte zostaną niepełne lub uszkodzone dane.
Poprawki dla konsol Xbox
- Wylogowanie się podczas wygaszania sceny nie doprowadzi już do częściowego braku odpowiedzi ze strony gry.
- Naprawiono błąd, przez który menu pauzy otwierało się samoczynnie po szybkim wyłączeniu przewodnika konsoli Xbox, a także menu pauzy.
A Wy zauważyliście u siebie którąś z tych zmian?