“Nie wierzcie clickbaitom” – tweetują Redzi.
Obecnie trwają prace nad dwoma projektami pod flagą Cyberpunk 2077. Pierwszy z nich to jednoosobowy RPG z elementami FPS. Drugi to w pełni autonomiczny multiplayer.
Wydanie dla jednego gracza nie będzie miało żadnej formy mikrotransakcji. Pójdzie natomiast w ślady Wiedźmina 3 z ogromnym arsenałem darmowych pakietów DLC, jak również z rozległymi rozszerzeniami, które będą pchały historię do przodu.
Mikrotransakcje i zakupy w grze spotkamy natomiast w wersji multiplayer, a informacja o tym była dostępna już rok temu. Redzi podkreślają i mówią wprost:
Możecie oczekiwać, że nie zmienimy naszej ogólnej polityki w stosunku do uczciwości w transakcjach z graczami, więc spodziewajcie się mądrej monetyzacji i zawsze dobrego stosunku jakości do ceny.
Naszym celem jest zaprojektowanie monetyzacji w taki sposób, aby ludzie byli zadowoleni z wydawania pieniędzy. Nie staram się być cyniczny ani czegoś ukrywać, chodzi o stworzenie poczucia wartości. Tak samo jak w przypadku naszych gier dla jednego gracza: chcemy, aby gracze byli szczęśliwi, wydając pieniądze na nasze produkty. To samo dotyczy mikrotransakcji: oczywiście można się ich spodziewać, a CP to świetne miejsce do sprzedaży rzeczy, ale transakcje nie będą agresywne, nie będą denerwować graczy, ale uszczęśliwią ich – taki przynajmniej jest nasz cel.
Premiera Cyberpunk 2077 w wersji singleplayer planowana jest na 19 listopada 2020. W tryb multi zagrać mamy w 2022 roku.