Grajmerkowy podcast #31 – O śmierci w grach

Grafika przedstawia logo Grajmerek: oko z rzęsami na fioletowym tle, pod nim napis Grajmerki i #31 Jak gry podchodzą do śmierci? Poza tym w lewym górnym rogu widać czarną sylwetkę żniwiarza – symbolu śmierci, a w prawym dolnym rogu widać czarny obrazek nagrobka z napisem RIP i czaszką

Śmierć to temat poruszany od niepamiętnych czasów przez wszystkie formy sztuki. Jak do tego zagadnienia podchodzą gry?

Śmierć w grach to temat równie fascynujący, co kontrowersyjny. Czy mówimy o zabijaniu wrogów na potęgę w strzelankach czy RPG-ach, czy o produkcjach skupiających się na bardziej osobistych tragediach, rzadko da się przejść obok tego obojętnie. W dzisiejszym odcinku podcastu Magda i Daniel dyskutują o tym, jak różne tytuły traktują śmierć. Analizują emocje towarzyszące tym tragicznym momentom i to, jak oddziałują na graczki i graczy.

Która seria gier najbardziej wstrząsnęła Magdą? Kiedy śmierć może całkowicie zablokować główną fabułę? Czy istnieją tytuły, w których zgon jest wymagany? To tylko niektóre z zagadnień poruszanych w najnowszym odcinku.

Jak zawsze, nowy odcinek znajdziecie na Spotify oraz w serwisie YouTube.  Zapraszamy także do naszego zestawienia najbardziej poruszających growych śmierci.

Scroll to Top
Verified by MonsterInsights