Studio RocketWerkz potwierdza opóźnienie i zapowiada, że Icarus pojawi się tej jesieni.
Icarus, czyli survival w klimacie science-fiction od twórców DayZ zaliczył opóźnienie. Dodatkowo smuci fakt, że produkcja miała zadebiutować już za tydzień, 12 sierpnia. Póki co wiadomo tylko, że gra ukaże się w listopadzie tego roku, jednak studio nie podało dokładnej daty.
Jak czytamy na platformie Steam:
Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby zapewnić graczom jak najlepsze wrażenia w momencie premiery. Uważnie śledziliśmy stan naszej produkcji i zdecydowaliśmy, że chcemy dać Icarusowi więcej miłości i tym samym opóźnić premierę gry oraz ulepszyć fazę beta testów, poprzez rozłożenie jej na wiele weekendów
Ci z graczy, którzy kupią grę w przedsprzedaży będą mogli uczestniczyć w testach beta w ostatni weekend sierpnia. Wtedy twórcy mają udostępnić pierwszy z biomów, a z każdą fazą testów do gry będą dodawane kolejne elementy. Deweloperzy bardzo zachęcają do dołączenia do testów, a także zapewniają, że bardzo cenią sobie wszystkie uwagi i spostrzeżenia.
Warto też dodać, że w początkowym założeniu, gra miała być pozycją free-to-play, jednak zrezygnowano z tego pomysłu. Założyciel studia RocketWerkz stwierdził, że chcą uniknąć wpadnięcia w pułapkę tego modelu.
Opóźnienia, czy przesunięcia dat premiery to nic nowego w branży gier. Tylko w tym miesiącu dowiedzieliśmy się nie tylko o odłożeniu w czasie premiery Icarusa, ale także Crimson Desert. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że studio wynagrodzi graczom oczekiwanie.

