Dobra wiadomość dla właścicieli słabszych komputerów. No Rest for the Wicked otrzymało kolejną aktualizację, która przynosi wyczekiwany tryb wydajności.
No Rest for the Wicked to twór dość ciekawy. Po pojawieniu się pierwszego zwiastuna gry Moon Studios fani byli wniebowzięci, spekulowano nawet, że produkcja może okazać się grą roku 2024. Niestety, zaraz po premierze wczesnego dostępu okazało się, że jednak nie jest tak kolorowo. Chociaż grafika oraz sam wątek fabularny wciąż prezentował się zachwycająco, tytuł ten miał wielkie problemy z optymalizacją, o czym przeczytać możecie w naszej recenzji. Taki stan rzeczy poskutkował nawałnicą negatywnych opinii. Na całe szczęście, twórcy stale pracują nad poprawieniem grywalności, o czym świadczy chociażby nowa aktualizacja No Rest for the Wicked, która wprowadza między innymi tryb wydajności.
Studio stale wydaje kolejne łatki, które mają za zadanie udoskonalenie początkowo kulawej pod względem optymalizacji produkcji. Wciąż też powstaje nowa zawartość fabularna. W najnowszym, udostępnionym 23 maja patchu, zawarto między innymi następujące ulepszenia:
- Dodano tryb wydajności, który obniża rozdzielczość tekstur, co zmniejsza liczbę awarii na słabszych maszynach,
- Wprowadzono kolejne optymalizacje CPU,
- Naprawiono liczne wycieki pamięci,
- Wyłączono szczegółowe siatki na twarzach generowanych humanoidów, gdy nie są potrzebne,
- Zoptymalizowano rozdzielczość tekstur dla Steam Deck,
- Dodano możliwość ponownego rozdysponowania punktów statystyk,
- Wprowadzono możliwość porównywania części ekwipunku.
Po bardziej szczegółowe informacje należy zajrzeć na oficjalną stronę Steam gry. No Rest for the Wicked aktualnie znajduje się we wczesnym dostępie. Można w nie zagrać na PC oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X|S.