Singularity 6, studio tworzące grę Palia, zwalnia jedną trzecią personelu

Scena łowienia z gry Palia, MMO, nad którym pracowali deweloperzy Singularity 6 przed zwolnieniami

Studio Singularity 6, odpowiedzialne za Palię, doświadczyło masowych zwolnień, w wyniku których około 49 pracowników straciło pracę. Liczba ta stanowi około jednej trzeciej personelu firmy.

Po sukcesie osiągniętym przez grę MMO Palia żaden z deweloperów Singularity 6 nie spodziewał się zapewne, że w studiu zaczną się masowe zwolnienia. Niestety jednak firma dołączyła do wielu innych w branży, których pracowników spotkał podobny los. Singularity 6 nie wypowiedziało się jeszcze w tej sprawie. Być może niedługo to nastąpi. Wiemy natomiast, że ostatnie aktywności na ich oficjalnych kontach miały miejsce przed tym feralnym terminem. Studio znane jest głównie z pracy nad Palią. Całkiem niedawno, bo 25 marca, gra zadebiutowała na platformie Steam. Wcześniej przez dłuższy czas pozostawała na wyłączność Epic Games Store. Warto zaznaczyć, że prace nad grą wciąż oficjalnie się nie zakończyły. Dlatego tym bardziej dziwi taki krok ze strony studia.

Obecne redukcje personelu wśród twórców Palii odzwierciedlają niepewność w branży gier. Tym samym są kolejnym sygnałem panującego kryzysu. Wydarzenia w Singularity 6 na pewno nie zakończą tego pechowego okresu. I nam, i deweloperom pozostaje liczyć, że sytuacja na rynku jak najszybciej się unormuje. Należy również mieć nadzieję, że zwolnienia w Singularity 6 nie odbiją się negatywnie na rozwoju MMO. Ten przyjazny i barwny symulator życia kusi nieśpieszną i relaksującą rozgrywką. Jego zamysł w dużym stopniu kojarzy się z Animal Crossing czy Stardew Valley. Jeżeli jesteście zainteresowani, by przeczytać więcej na temat tej gry, zapraszamy do przeczytania naszej recenzji Palii.

Scroll to Top