W Rise of the Ronin powalczymy różnymi stylami walki

Grafika z gry Rise of the Ronin

Twórcy Rise of the Ronin zdradzili kulisy pracy nad mechaniką walki w nowym zwiastunie gry.

Premiera Rise of the Ronin odbędzie się już za mniej niż miesiąc. Studio Team Ninja od jakiegoś czasu dzieli się nowymi materiałami wideo na temat gry. Widzieliśmy już fragmenty eksploracji i fabuły. Teraz przyszedł czas pomachać trochę mieczem. Najnowszy zwiastun prezentuje, jak wygląda walka w Rise of the Ronin.

Twórcy poświęcili dużo czasu na zbadanie okresu Bakumatsu, podczas którego dzieje się akcja gry. Wszystko po to, aby wprowadzić do Ronina, jak najbardziej możliwie realistyczne potyczki. Wojownicy tych czasów nie walczyli jedynie wręcz, ale także za pomocą broni palnej. Trzeba było to również uwzględnić tworząc zbalansowany system walki.

W Rise of the Ronin zawarto trzy główne style, którymi może posługiwać się nasza postać. Styl Mumyo wywodzący się z Klanu Kurosu i cechujący wszechstronnością. Hokkushin Itto stworzony we wczesnym XIX wieku, używany w seriach ataków dominujących wrogów. Yagyu Shinkage – klasyczny styl militarny, którym posługiwał się pierwszy szogun, Tokugawa.

Dużą rolę będą także odgrywać postacie, które staną nam na drodze. W zależności od naszych wyborów będziemy mogli połączyć z nimi siły i w ten sposób przejąć od nich pewne elementy ich stylu walki.

Warto też wspomnieć, że oprócz katan i pistoletów, w grze pojawią się również takie bronie, jak włócznie, łuki, bagnety czy ostrza Odachi. Jeśli chcecie poznać wszystkie szczegóły na temat systemu walki w Rise of the Ronin, możecie przeczytać oficjalny wpis na ten temat na blogu PlayStation.

Scroll to Top