Skull and Bones w ostatniej aktualizacji pozwala na komunikację z innymi graczami!

Grafika z gry Skull and Bones, widzimy na niej 3 stojące tyłem postaci na przodzie statku, przed nimi rozciąga się żółte niebo i morze

Skull and Bones opcję komunikacji z innymi graczami powinno mieć już od premiery, jednak ta pojawiła się dopiero w ostatniej aktualizacji.

Skull and Bones nie ma najlepszej passy od premiery, a najnowsza aktualizacja dodająca komunikację z innymi graczami to raczej niewielki wiatr puszczony w żagle tej produkcji. Ostatnie dziecko Ubisoftu nie cieszy się popularnością, jednak wydawca wciąż walczy o powodzenie tego tytułu. Razem z łatką 1.3 najważniejszą dodaną funkcją jest możliwość komunikacji głosowej, jak i tekstowej, z innymi graczami na serwerze. Niestety nie jest to chat globalny, porozumiewać możemy się tylko z innymi wilkami morskimi w ustalonych grupach.

Drugim ważnym motywem aktualizacji jest włączenie globalnego PvP. Od tej pory każdy będzie mógł zdecydować, czy po wypłynięciu z kryjówki chce napadać, rabować i niszczyć innych kapitanów. Może tez wybrać spokojne wody i zagrożenie ze strony znanych mu już wydarzeń losowych w grze.

W aktualizacji znalazły się też poprawki czysto techniczne. Od teraz poprawiła się widoczność celownika rakiet, oraz zwiększyło się prawdopodobieństwo występowania wydarzenia typu Legendary Heist. Graczy PC-towych ucieszy wiadomość o polepszeniu jakości DLSS. Twórcy odpowiedzieli też na apele graczy o naprawienie błędu, który potrafił zawiesić grę. Na konsolach Xbox X|S gra potrafiła tak obciążyć system, że ekran główny konsoli nie odpowiadał na komendy użytkownika.

Jeśli chcecie poznać naszą opinię o pirackim AAAA, zapraszamy do przeczytania recenzji.

Scroll to Top