Ubisoft zaciera ręce na premierę Star Wars: Outlaws – gry, która otrzymała od francuskiego wydawcy największy budżet na marketing spośród wszystkich wydanych przez niego gier.
Czy jest lepszy sposób na pokazanie swojej wiary w sukces gry, niż przeznaczenie na jego promocję gigantycznej kwoty? Szczególnie gdy jest się dużym wydawcą z wieloma tytułami AAA na koncie, a to właśnie tej jednej grze decyduje się dać najwięcej środków na promocję. Tak właśnie Ubisoft postąpił w przypadku Star Wars: Outlaws, które miało otrzymać największy budżet marketingowy w historii firmy.
Ubisoft ma spodziewać się wysokiej sprzedaży, jako że gra prowadzi w różnych sondażach najbardziej wyczekiwanych produkcji z premierą w 2024 roku. Czy oczekiwania okażą się słuszne? Przekonamy się już 30 sierpnia tego roku.
Tymczasem rzućcie okiem na nowy materiał z rozgrywki, który deweloperzy opublikowali w ostatnich dniach.
Star Wars Outlaws trafi na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X|S już 30 sierpnia 2024 roku. Podstawowa wersja na PC zakosztuje 289,90 złotych, zaś konsolowa – 349 złotych. Rozgrywka ma nam zająć około 30 godzin, a według wcześniejszych zapewnień twórców, planety dostępne do eksploracji w grze zachwycą nam swymi rozmiarami i różnorodnością. Gracze będą realizować zlecenia i zwiedzać świat na piechotę lub za pomocą ścigacza.
Już niedługo przekonamy się, jak Ubisoft poradził sobie z kosmicznym uniwersum w Star Wars: Outlaws i czy ten największy budżet marketingowy w historii firmy został dobrze wydany. Jeśli jesteście ciekawi, jak udały im się inne gry oparte na znanych IP, możemy polecić Wam kilka tekstów do nadrobienia. Na przykład, recenzję Avatar: Frontiers of Pandora.