Redzi przepraszają głównie użytkowników konsol starszej generacji – PlayStation i Xbox One – którzy najbardziej krytykują Cyberpunka 2077 za niewłaściwą optymalizację gry i masę bugów.
Z samego rana CD Projekt Red opublikowało w sieci oświadczenie, w którym przeprasza fanów za niedopracowanie gry na konsole starszej generacji. Twórcy stwierdzili, że są świadomi, iż Cyberpunk 2077 nie był jeszcze gotowy na ukazanie się na PlayStation 4 i Xboksa One oraz obiecują naprawienie gry. Zastrzegli jednak z góry, że doświadczenie z nią na wspomnianym sprzęcie nigdy nie dorówna temu na komputerach osobistych czy konsolach nowej generacji.
Redzi poinformowali także, że aktualizacja z ostatniego tygodnia była jedynie pierwszą z wielu planowanych. Kolejna ma pojawić się już w najbliższych dniach. Po świętach zaś otrzymamy dalsze korekty – w styczniu opublikowany zostanie Patch 1, zaś w lutym – Patch 2. Mają one naprawić część błędów w rozgrywce na konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Jednocześnie studio nie zapomina o użytkownikach PC, którym też obiecało bieżące dostarczanie uaktualnień.
CD Projekt Red uruchomił również możliwość zwrotów Cyberpunk 2077 w przypadku kopii dla PS4 i XONE. W przypadku wersji cyfrowych można wnioskować o reklamację odpowiednio na platformach PSN i Xbox. Jeśli jednak zakupiliście pudełko z grą, wpierw spytajcie o możliwość reklamacji sklep, w którym dokonaliście zakupu.
Jeżeli spotkacie się z odmową, wyślijcie maila na specjalny adres mailowy: helpmerefund@cdprojektred.com w terminie 14-21 grudnia 2021 roku. Po tej dacie reklamacje najprawdopodobniej nie będą rozpatrywane.