Przedstawiciele studia Pearl Abyss komentują uniwersum, grafikę i system walki rozbudowanego MMORPG.
Niedawno pisałyśmy o pierwszym gameplayu z koreańskiej gry Crimson Desert, na którym mogliśmy podziwiać piękną grafikę i ciekawy system walki. Teraz twórcy zdecydowali się przybliżyć fanom świat swojej produkcji nieco bardziej.
Deweloperzy opowiadają między innymi o procesie tworzenia gry, a także prezentują rozwiązania, jakie zastosowali w czasie projektowania rozgrywki.
Podczas walki ma między innymi istnieć możliwość używania przeciwników jako żywych tarcz. Dodatkowym wyzwaniem dla graczy jest fakt, że broń może zostać wytrącona z ręki naszym bohaterom, a następnie wykorzystana przez wrogów. Twórcy zapowiadają też liczne potyczki z bossami.
Podczas swojej wędrówki spotkamy postacie niezależne, z którymi da się wejść w interakcję. Wiele z nich będzie prosiło naszego protagonistę o pomoc, ale to od nas zależy, czy jej udzielimy.
Pracownicy Pearl Abyss mówili też o interesujących rozwiązaniach graficznych, takich jak wolumetryczna mgła.
Materiał wideo z komentarzami deweloperów możecie obejrzeć poniżej.