Manor Lords – polska strategia czasu rzeczywistego z ponad czterominutowym gameplay’em
Mapa gry została podzielona na regiony, a każdy z nich posiada określone dla danego miejsca surowce oraz drzewka rozwoju, dając tym samym graczom spore możliwości oddziaływania na ekonomię. Jak w prawdziwym życiu, produkcja dóbr ma bezpośrednio wpływać na ceny wyrobów, co kolejno wpłynie na sytuację rynkową. Na nagraniu wspomniane są również różne rodzaje podatków, które będzie można nakładać na mieszkańców. Dość istotnym czynnikiem jest tutaj instytucja Kościoła, tym samym nieźle oddając średniowieczny klimat, gdzie kler faktycznie miał największy wpływ na… wszystko.
Na samą grę musimy jednak jeszcze trochę poczekać, choć już teraz można śmiało stwierdzić, że będzie warto. W kolejnym zapowiedzianym przez twórcę materiale, dowiemy się więcej o systemie walki.
Autorka: Patrycja “Adara” Kulpicka