Mikropłatności w Assassin’s Creed Valhalla

Assassin's Creed: Valhalla z nowym patchem

Ubisoft udostępnił możliwość zapłacenia za szybszy rozwój postaci w Assassin’s Creed Valhalla

Podczas premiery najnowszej gry z serii o asasynach w sklepie gry można było kupić klasyczne przedmioty. Mikropłatności w Assassin’s Creed Valhalla ograniczały się do broni, zbroi czy zmian kosmetycznych dla głównego bohatera lub jego konia. Ubisoft postanowił po miesiącu od tamtego dnia pójść dalej. Do wirtualnego sklepu dodano boostery. Przyspieszają one między innymi zdobywanie doświadczenia czy pieniędzy w grze.

Portal Game Informer podaje, możemy wykupić pięćdziesięcioprocentowy mnożnik doświadczenia za 1000 kredytów Helix, czyli czterdzieści dwa złote. Pięćdziesięcioprocentowy mnożnik zdobywanej gotówki możemy kupić za 1500 kredytów, czyli około sześćdziesiąt trzy złote. To dość wysoka cena, szczególnie, że booster działa w trybie dla jednego gracza.

Ubisoft tłumaczy swój ruch tym, że do gry niedługo trafi dużo nowej zawartości. Będzie wymagała od gracza wyższego poziomu doświadczenia postaci i lepszego rynsztunku. Płatne mnożniki mają ułatwić dostęp do nadchodzących dodatków graczom, którzy nie mają aż tak dużo czasu, by ulepszyć bohatera w tradycyjny sposób.

Mikropłatności nigdy nie miały dobrej opinii, chociaż pojawienie się ich w Assassin’s Creed Valhalla nie zaskakuje, to boostery są tym bardziej nielubiane. Co myślicie o tej sytuacji, zamierzacie kupić wspomagacze dla Eivor, czy pozostaniecie przy klasycznym rozwoju? 

Przedmioty użytkowe z Assassin's Creed Valhalla.

2 thoughts on “Mikropłatności w Assassin’s Creed Valhalla”

    1. Katarzyna Kozioł

      E czy ja wiem, czy aż tak źle? Podejrzewam, że one nie znikną, a w sumie w Odyssey nie odczuwa się potrzeby kupna czegokolwiek – przynajmniej takie jest moje doświadczenie. Chyba że na wyższych poziomach trudności jest inaczej?

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top