Gracze są niezadowoleni z działań Activision. Natarczywe reklamy odbierają im przyjemność z gry.
Najnowsza część cyklu Call of Duty sprzedała się całkiem dobrze. Nie osiągnęła jednak poziomu popularności poprzednich odsłon. Na serwerach Modern Warfare oraz Warzone znajdziemy o wiele więcej graczy, mimo że od premier tych tytułów minęło trochę czasu. Być może dlatego twórcy zdecydowali się na natarczywe reklamy w starszych produkcjach.
Activision postanowiło “zachęcić” tych, którzy dalej grają w starsze gry do poznania Cold War. Firma zaczęła stosować dość agresywną politykę promocji tytułu. Na ekranach ładowania Modern Warfare często pojawiają się natarczywe reklamy najnowszej części serii. Do tego, jeżeli gracz wykupi przepustkę bitewną w tej produkcji, to objęte nią przedmioty będą dostępne do użytku wyłącznie w Warzone i Cold War.
Firma najwyraźniej chce przenieść graczy na serwery swojej najnowszej gry. Przyjęta taktyka zdaje się jednak działać negatywnie na jej wizerunek, a natarczywe reklamy zniechęcają fanów.
Jeśli jednak polubiliście rozgrywkę w Call of Duty: Black Ops Cold War, to z pewnością ucieszy Was nowa mapa dostępna w grze.
Call of Duty: Modern Warfare miało premierę 25 października 2019 na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Kolejna odsłona serii Call of Duty: Black Ops – Cold War trafiła na rynek 13 listopada 2020. Jest dostępna na PC, konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S oraz Project Scarlett.