Studio wydało ponad milion dolarów na zwiastun nadchodzącej gry.
Ubisoft, jak EA, dążą do odbudowania swojego wizerunku na rynku gier. Oprócz rebrandingu aplikacji Uplay, w ostatnich czasach studio wyspecjalizowało się w szczegółowych i zjawiskowych trailerach – wystarczy spojrzeć na zapowiedzi Watch Dogs: Legion czy Far Cry 6. Wygląda na to, że nadchodzący projekt nie będzie odstawał od reszty.
Firma Bublar oficjalnie ogłosiła, że podlegające im studio, Goodbye Kansas, tworzy nowy trailer dla Ubisoftu – którego cena wynosi 1,23 miliony dolarów. Choć suma wydaje się astronomiczna, warto wspomnieć, że to Goodbye Kansas stoi za, między innymi, zwiastunem Cyberpunk 2077, w którym udział brał Keanu Reeves.
Nie jest to pierwsza współpraca studia z Ubisoftem, które było poprzednio odpowiedzialne za marketing Watch Dogs 2 i dodatkowe trailery do Ghost Recon: Wildlands. Choć nie wiadomo ile pieniędzy Ubisoft wydał na wcześniejsze przedsięwzięcia, fani nie mają wątpliwości, że była to mniejsza kwota – trwają więc spekulacje na temat projektu, którego będzie dotyczył nowy zwiastun. Jednym z kandydatów jest Far Cry 6 – biorąc pod uwagę, że w grze pojawia się aktor z serialu Breaking Bad, Giancarlo Esposito, wysoka suma byłaby uzasadniona. Warto pamiętać że w branży gier wideo idzie o duże pieniądze, a proces tworzenia samej gry to tylko jedna część budżetu.
Choć niektórzy gracze krytykują podejście Ubisoftu, preferując by studio wydawało środki na tworzenie nowego Splinter Cell zamiast inwestować w marketing, trudno nie zrozumieć tego podejścia. To dzięki fantastycznym, klimatycznym trailerom Assassin’s Creed: Valhalla już teraz jest jedną z najbardziej oczekiwanych pozycji tego roku, a Ubisoft doczekał się nawet… współpracy z firmą Reebok, tworząc buty sportowe z symbolem Valhalli. Miejmy nadzieję, że gra sprosta wysokim oczekiwaniom.
Redaktorka: Sooze