Poznaliśmy listę zmian, jakie do gry Cyberpunk 2077 wprowadzi aktualizacja 1.2.
Na PC, konsole i do Google Stadia właśnie trafiła aktualizacja 1.2 do gry Cyberpunk 2077. Jak mówią twórcy, poprawia ona 504 błędy, a całą listę opublikowali na swojej stronie. Steamowy patch waży około 32,5 GB, więc na czas pobierania polecamy zajrzeć do naszej recenzji Cyberpunka.
Rozgrywka
- Gdy gracz popełni przestępstwo, siły NCPD będą pojawiać się w większej odległości.
- Dodano nowy suwak czułości kierowania pojazdami w ustawieniach sterowania. Dzięki temu zmniejszono czas reakcji przycisków podczas kierowania pojazdami na wszystkich urządzeniach sterujących.
- Dostosowano kod prowadzenia pojazdów, dzięki czemu gra działa lepiej przy małej lub bardzo wysokiej liczbie klatek na sekundę.
- Pojawiła się możliwość odblokowania pojazdów, które utknęły poprzez ich rozbujanie lub przekręcenie. Wystarczy użyć lewego drążka lub klawiszy A/D W/S lub lewego Shifta / lewego Ctrl, by rozkołysać lub obrócić samochód, który utknął, i tym sposobem go uwolnić.
- Wprowadzono zmiany w modelu sterowania niektórymi pojazdami, aby ułatwić prowadzenie i zapobiec nadsterowności i nadmiernym przechyłom nadwozia.
- Podczas celowania pod wpływem wszczepu „Berserk” celownik nie będzie się już poruszał niezależnie od gracza.
- Dostosowano szybkostrzelność wieżyczki śmigłowca w zadaniu Operacja Firestorm.
- Pojazdy policyjnie nie będą znikać po wejściu do samochodu Kerry’ego w zadaniu Sturm and Drang.
- Wyrzutnia rakiet będzie posiadała czas odnowienia.
- Wyłączono reakcję na potrącenia przyjaznych NPC-ów.
- Pochwyceni przeciwnicy nie będą już wypowiadać swoich kwestii, jakby gracz wjechał w nich samochodem.
- Korzystanie ze wszczepu Zetatech Sandevistan Mk 1 teraz poprawnie spowalnia czas.
- Gracz nie może już anulować obrażeń od upadku używając ślizgu tuż przed uderzeniem w ziemię.
- Nie można dobić cywili przy użyciu Pięści Goryla.
- Naprawiono błąd, który powodował zbyt dalekie odsunięcie V przez pędzący pojazd.
- Kiedy V podniesie ciało, które posiada przedmiot kluczowy dla misji, ten przedmiot zostanie automatycznie dodany do ekwipunku.
- Cywil uciekający przed pojazdem gracza będzie już reagował prawidłowo.
- Podniesienie lub pochwycenie postaci, będącej pod wpływem statusu podpalenia lub EMP, przeniesie ten status na gracza.
- Usprawniono podłączanie się do wózków widłowych.
- Wykonanie uniku zaraz po zakończeniu Efektu Kerenzikova nie będzie już popychało V naprzód.
- Przeciwnicy będą padali na ziemię w wyniku śmierci od Wypalenia Synaps.
- Naruszenie Protokołu będzie działało poprawnie przeciwko Sasquatch.
- Jest już możliwe wyeliminowanie Placide’a z ukrycia.
- Obrażenia w czasie ataku Zwarcie nie będą już zabijać pokonanych przeciwników.
- Cyberpsychopaci i minibossowie będą niewrażliwi na pociski usypiające i hack Reset Systemu.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że skumulowanie redukcji czasu odnowienia ponad 100% mogło powodować blokadę hacków.
- V nie może już używać przedmiotów jednorazowych, kiedy nie pozwala na to dana scena.
- Sprzedawcy ubrań handlują teraz przedmiotami, które lepiej pasują do ich lokalizacji.
- Jedzenie dla kota, potrzebne do adopcji Nibblesa można teraz kupić w kilku sklepach w Night City.
- TABULA E-RASA, czyli przedmiot konieczny do zresetowania punktów atutów można kupić w niższej cenie.
- Do wytworzenia ikonicznych przedmiotów będzie potrzebna mniejsza ilość wyższej jakości komponentów.
- V nie będzie już utykać w pustym budynku wysiadając z samochodu zaparkowanego zbyt blisko ściany.
- Podczas skanowania AV Militech Manticore dane wyświetlają się prawidłowo.
- Naprawiono okienko „Zamknięte []”, które pojawiało się w przypadku niedostępnych pojazdów.
- Wrzucenie ciała do bagażnika samochodu nie będzie już powodowało jego odpalenia.
- Naprawiono błąd, który psuł animacje górnej części tułowia NPC-a skręcającego kierownicą pojazdu.
- Obrażenia Pięści Goryla zostały zwiększone o 20%.
- Schematy elementów optyki Kiroshi mają teraz niższe ceny.
- Zmniejszono moc rewolwerów w rękach NPC.
- Rozmontowanie części stosu przedmiotów nie będzie już dawało liczby punktów doświadczenia, jak przy rozmontowaniu całego stosu.
- Rozmontowanie granatów zapewnia teraz odpowiednią liczbę powszechnych i niezwykłych komponentów.
- Rozsunięcie rozkładanej drabiny nie zabije już gracza, jeśli będzie on stał poniżej drabiny.
- Naprawiono blokady drzwi, w których mogli blokować się NPC-e, co mogło uniemożliwiać ich zabicie.
- NPC-e nie będą się już potykać o innych NPC-ów.
- V automatycznie przestanie używać naładowanego granatu, kiedy wejdzie na bezpieczny obszar.
- Naprawiono błąd, który powodował teleportację przechodniów potrąconych przed pojazd.
- Transmigracja jest teraz możliwa do odblokowania na 20. poziomie Naruszenia Protokołu zamiast na 16. Gracze, który odblokowali Transmigrację przed 20. poziomem, ale nie osiągnęli wymaganego teraz poziomu, otrzymają zwrot punktów atutów, jednak cecha zostanie zablokowana.
- Po odblokowaniu atutu Jak Skała, V nie będzie już umierać w wyniku potrącenia przez samochód.
- Zmiana broni w ekwipunku dwa razy z rzędu nie będzie już skutkowała niewyświetlaniem się broni w grze.
- Naprawiono błąd blokujący zdobycie osiągnięcia Ziemia jałowa.
- Wprowadzono wiele ulepszeń i poprawek działania GPS w kwestii wyszukiwania tras w aktywnościach i zadaniach.
- Naprawiono błąd, który powodował, że jedna z min laserowych w Kontrakcie: Ulubieniec Wakako nie wybuchała po przerwaniu wiązki lasera.
- NPC-e będą już wchodzili w tryb walki, kiedy gracz zbliży się do nich w zadaniu Zgłoszenie Przestępstwa: Uśmiech losu.
- Naprawiono punkt dostępowy, który wtapiał się w geometrię poziomu w zadaniu Kontrakt: Chciwość nie popłaca.
- Można już wejść w interakcję z jedną z min laserowych w zadaniu Kontrakt: Chciwość nie popłaca.
- Wybicie okna w zadaniu Kontrakt: Na smyczy teraz zaalarmuje pobliskich NPC-ów.
- Wrogi NPC powinien już prawidłowo zaatakować V w Kontrakcie: Witamy w Ameryce, Towarzyszu.
- Naprawiono zachowanie cyberpsychopaty na początku walki w zadaniu Podejrzenie cyberpsychozy: Dom na wzgórzu.
- Poprawiono model kolizji AV-ki, by uniknąć odepchnięcia lub unieruchomienia postaci gracza w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Przeciwieństwa się przyciągają.
- Naprawiono znaczniki, które czasem znikały z minimapy.
- Rzucenie kilku granatów w krótkich odstępach czasu nie sprawi, że V wyciągnie niewłaściwy granat.
- Naprawiono nieaktywną opcję Naruszenia Protokołu w zadaniu Podejrzenie przestępczości zorganizowanej: Nowa władza, nowe zasady.
- Naprawiono zachowanie Rivera Warda, który podążał za postacią gracza w zadaniu Kwestia czasu.
- Usunięto błąd, który uniemożliwiał wrogom na miejscu katastrofy atakowania gracza z dystansu w zadaniu Pasażer.
- Jeden z kosiarzy będzie już ostrzegał innych wrogów po znalezieniu zwłok w zadaniu Ostatnia taka robota.
- Jackie nie będzie już wypowiadać kwestii dotyczących skradania przed walką w zadaniu Skok na głęboką wodę.
- Wybuchająca mina będzie już ostrzegać wrogów w Kontrakcie: Zostawić Night City.
- Panam zajmuje teraz inną pozycję strzelecką podczas walki z Raffenami w zadaniu Na rozdrożach.
- Rogue nie będzie już stała bezczynnie po wyjściu z windy w Arasaka Tower w zadaniu Never Fade Away.
- Naprawiono błąd w zadaniu Bilet wstępu, który uniemożliwiał wejście w interakcję z detonatorem w All Foods.
- Jackie opróżni teraz cały magazynek zanim go przeładuje w zadaniu Ostatnia taka robota.
- Cyberpsychopata z Podejrzenia cyberpsychozy: Druga szansa będzie teraz prawidłowo reagował na atak gracza z dystansu.
- Poprawiono wykorzystanie osłon przez przyjaznych NPC-ów.
- Usunięto błąd, który powodował wyrzucenie w powietrze samochodu Panam w zadaniu Nie mów Saulowi.
- Naprawiono błąd powodujący wyrzucenie w powietrze taksówki Delamaina po opuszczeniu Afterlife w zadaniu Skok na głęboką wodę.
- Naprawiono błąd, który w pewnych okolicznościach umożliwiał innym samochodom teleportację w wyścigu Szybka i wściekła: City Center, co skutkowało spadkiem gracza na ostatnie miejsce.
- Samochód nie zniknie teraz po pominięciu jazdy z Joshuą do restauracji PieZ w zadaniu Uliczna sprawiedliwość.
Zadania
- Nie można już zniszczyć plakatów w zadaniu Umarł boss, niech żyje boss przed rozpoczęciem konkursu.
- Zadanie Pasja teraz aktualizuje się prawidłowo, kiedy V opuści studio przedwcześnie.
- Można już zdobyć broń na farmie Poppy w zadaniu Kwestia czasu.
- Użycie chwytu na członkach gangu nie zepsuje już postępów w zadaniu Umarł boss, niech żyje boss.
- Zadanie Bilet wstępu nie zablokuje się już, jeśli Dum Dum umrze w tej samej chwili co ostatni wróg.
- Zaatakowanie gangu Maelstorm przed wejściem do All Foods nie spowoduje już zablokowania zadania Bilet wstępu.
- Teraz możliwe jest pobranie kasy ze zhakowanej drzazgi Militechu, jeśli nie została ona wykorzystana podczas zadania Bilet wstępu.
- Nie można już odwiedzić willi z zadania Spójrz na to miasto z góry przed wykonianiem tego questa.
- Zadanie Podejrzenie cyberpsychozy: Krwawy rytuał aktywuje się już prawidłowo po wejściu na teren zadania.
- Wizerunek Takemury wyświetla się prawidłowo w czasie rozmowy telefonicznej w zadaniu Pasażer.
- Rogue nie będzie już powtarzała w kółko tej samej linii dialogowej w zadaniu Never Fade Away.
- V już nie utknie w loży Rogue w zadaniu Na rozdrożach.
- Mr. Hands zadzwoni do V po ukończeniu zadania Trzecia część nocy.
- Teddy, Carol i Cassidy nie będą powtarzać swoich ruchów, jeśli gracz przeładował grę podczas ostatniej rozmowy w zadaniu Oliwa do ognia.
- Rozmowa z Reginą nie będzie się już zacinać po dotarciu na jedno z miejsc, w których widziano psychopatę.
- Spotkanie Panam podczas rozmowy telefonicznej w zadaniu Na rozdrożach nie będzie już blokowało dalszych postępów.
- Panam teraz prawidłowo wypowiada ostatnią kwestię dialogową w zadaniu Nowy początek.
- Nie można już wsiąść do Delamaina w Badlandach, kiedy gracz siedzi na motocyklu, co skutkowało zawieszeniem gry lub utknięciem w widoku z trzeciej osoby.
- Opuszczenie terenu zadania nie jest już możliwe, kiedy gracz jest wewnątrz Basiliska w zadaniu Właściwy moment.
- Można już wejść w interakcję z Panam, jeśli gracz użył szybkiej podróży podczas ostatniej sceny zadania Właściwy moment.
- Telefon od Franka nie przerwie już rozmowy z nomadami w pobliżu Basiliska w zadaniu Właściwy moment.
- Bob i Mitch nie będą już przenikać przez ciężarówkę, kiedy będą do niej wsiadać w zadaniu Nie mów Saulowi.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający odbieranie telefonów, jeśli gracz opuścił obóz nomadów po dostarczeniu ciężarówek w zadaniu Nie mów Saulowi.
- Nomadzi nie mogą już utknąć za bramą w gnieździe netrunnerów w Arasaka Tower w zadaniu Kwarantanna.
- Naprawiono scenariusze, w których Jackie mógł być nieobecny przed All Foods w zadaniu Bilet wstępu.
- V nie może już opuścić Jinguji w czasie walki z cyberpsycholem w zadaniu Osobista odpowiedzialność.
- Zadzwonienie do Nancy z baru Tortentanz lub ucieczka z niego w połowie misji nie blokuje już postępów zadania Niespodzianka.
- Naprawiono błąd powodujący wyłączenie muzyki w Totentanz, jeśli gracz opuścił klub, po czym do niego wrócił.
- Naprawiono dodatkowy scenariusz, w którym Dum Dum znikał sprzed drzwi klubu Totentanz w zadaniu Second Conflict.
- Nie będzie już można zobaczyć zmiany dekoracji w willi Denny podczas zadania Niespodzianka.
- Nie można już użyć broni palnej w pobliżu automatów do gry w czasie bójki w zadaniu Echa przeszłości.
- Można już otworzyć drzwi Barry’ego od środka po powrocie do jego mieszkania w zadaniu Gdy patrzysz w otchłań.
- Gdy gracz złamie prawo na oczach oficerów NCPD, zadanie Gdy patrzysz w otchłań automatycznie zakończy się niepowodzeniem.
- Aby ukończyć cel „Spróbuj pogadać z Barrym za kilka godzin” na koniec zadania Gdy patrzysz w otchłań, gracz musi opuścić obszar bezpośrednio przed mieszkaniem Barry’ego i wrócić po upływie kilku godzin.
- Kiedy Aldecaldos się przemieszczą lub opuszczą Night City, wszelkie ślady po ich starym obozie zostaną usunięte.
- Gracz nie może już wejść do walki w zadaniu Linia oporu, kiedy prowadzi Basiliska przez plac budowy.
- Zadanie A Like Supreme będzie się już uruchamiało prawidłowo jeśli przewinięto ostatnią scenę z zadania Sceond Conflict.
- Zadanie Second Conflict nie zablokuje się już jeśli gracz wbiegnie do windy z Nancy w Tortentanz.
- Cel pierwszego braindansu w zadaniu Kwestia czasu jest teraz jaśniejszy.
- Zadanie Czerwony wieszcz kończy się teraz automatyczną porażką, jeśli gracz zakończy porażką zadanie Chippin’ In.
- Nie można już zniszczyć telewizora w Tom’s Dinner.
- W zadaniu Przesyłka polecona pojawi się obraz w miejscu zrzutu.
- Nie można już utknąć w wodzie w elektrowni w zadaniu Ostatni gasi światło.
- Nie będą się już pojawiać dodatkowe kopie obrazu w zadaniu Przesyłka polecona.
- Opuszczenie obszaru, a następnie powrót po odprawie w zadaniu Kto sieje wiatr nie będzie już blokowało postępów.
- Podejrzenie cyberpsychozy: Dym na molo nie będzie już ponownie pojawiać się w dzienniku po ukończeniu.
- Gracz może już wejść w interakcję z routerem w zadaniu Czerwony wieszcz, jeśli opuścił obszar zadania, a następnie do niego powrócił.
- Postępy w zadaniu Dom lalek nie będą już blokowane przez niewidzialną ścianę w warsztacie Judy.
- Naprawiono błąd, który mógł blokować postępy w zadaniu A Like Supreme, jeśli gracz udał się do toalety, by wziąć pigułkę przez zakończeniem rozmowy z Nancy.
- Oficerowie Max-Tac będą teraz wchodzić w interakcję z V, nawet jeśli cyberpsychol został zabity w pojedynkę przed pojawieniem się oddziału w Jinguji w zadaniu Osobista odpowiedzialność.
- Nie jest już możliwe jednoczesne aktywowanie obu scenariuszy w zadaniu Bilet wstępu, to znaczy pójście na układ z Maelstormem i walka z nimi.
- Jackie nie będzie już blokował się w fabryce All Foods, jeśli gracz prześlizgnie się obok Royce’a unikając walki.
- Gracz może już pojechać windą do Embers w zadaniu Komu bije dzwon.
- Gracz nie będzie już tracił telefonu i broni jeśli opuścił strzelnicę przed rozmową z Wilsonem w zadaniu Cel, pal.
- Jesse nie będzie już znikać, wysiadając z samochodu w zadaniu Palący interes / Satysfakcja gwarantowana, jeśli graczowi zbyt długo zajęło dotarcie do ripperdoca.
- Pojazd gracza nie będzie już wypadał poza mapę po zderzeniu z białą ciężarówką w zadaniu Palący interes / Satysfakcja gwarantowana.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi odbieranie telefonów, jeśli zostawił mnicha bez medytacji w dowolnym momencie zadania Dotyk żywiołów.
- Gracz w odpowiednich momentach będzie otrzymywał telefony od Delamaina w zadaniu Delamain: Readmisja.
- Zniszczenie Delamaina w North Oak nie uniemożliwia już rozmowy z mnichem w zadaniu Dotyk żywiołów. Spotkanie trzecie.
- Zadanie Stróże bezprawia nie będzie już blokować się na celu „Porozmawiaj z Jeffersonem”.
- Opuszczenie obszaru zadania Anihilacja nie uniemożliwi graczowi rozpoczęcia innych zadań pobocznych.
- Maiko teraz poprawnie umiera po zepchnięciu z megabloku H8 w zadaniu Tysiące twarzy, setki miraży.
- Judy nie podąża już za graczem po całym świecie, jeśli gracz opuścił obszar zadania przed wejściem do studia braindansu w Bezładzie.
- V nie będzie już utykać w kabinie w trakcie zadania Dom lalek.
- Naprawiono błąd, który mógł zablokować zadanie Ja, automat, jeśli gracz nie porozmawiał z Brendanem natychmiast po wysłuchaniu jego rozmowy z dziewczynką.
- Rozmowa z Fingersem będzie możliwa jeśli gracz zakradł się do jego biura przez okno w zadaniu Nieznane przyjemności.
- Naprawiono brakujące opcje dialogowe Panam przed wejściem do Basiliska w zadaniu Właściwy moment.
- Podejrzenie cyberpsychozy: Prawo talionu jest teraz właściwie oznaczone na mapie.
- Opuszczenie obszaru zadania zbyt szybko, zanim Claire dotarła do samochodu w zadaniu Szybka i wściekła, nie będzie już uniemożliwiało graczowi rozpoczęcie innych zadań.
- Naprawiono błąd sprawiający, że zadania Szybka i wściekła: Santo Domingo oraz Kto nie jest z nami mogły być aktywne jednocześnie, co powodowało problemy.
- Przewinięcie sceny z Sandrą Dorsett w wannie w zadaniu Ostatnia taka robota nie będzie już powodowało, że oddział Trauma Team nie pojawiał się na balkonie.
- Dodano fizyczną nagrodę od Reginy za pokonanie wszystkich cyberpsychopatów, która dostępna jest w jej biurze.
- Takemura będzie dzwonił do gracza po wykonaniu samotnego rekonesansu w zadaniu Koty w ciemności.
- V nie będzie już utykać na dachu kliniki Fingersa.
- Po ukończeniu zadania Wielki sen będą już pojawiać się kolejne misje główne.
- Ikona zadania zostanie teraz usunięta z zestawu ubrań Johnny’ego po odblokowaniu osiągnięcia Breathtaking.
- Nie ma już możliwości, by gracz nie mógł się dostać do kina Silver Pixel Cloud w zadaniu W starym kinie.
- Przewijanie czasu z zadaniu W starym kinie nie może zablokować jego postępów.
- Rogue nie zniknie już, jeśli gracz będzie zwlekać z wzięciem pigułek w zadaniu W starym kinie.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Rogue wyjście z samochodu po dotarciu do kina Silver Pixel Cloud w zadaniu W starym kinie.
- Gracz może już kontynuować główny wątek po ukończeniu zadania Mieszkanie nr 303.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi rozmowę z Theo w Ja, automat.
- Naprawiono błąd w Podejrzeniu cyberpsychozy: I nikt cię nie wysłucha, który sprawia, że zadanie nie jest zaliczane, jeśli V zabije cyberpsychola przed zakończeniem rozmowy z Reginą. To zadanie zostanie retroaktywnie zaliczone jako ukończone, jeśli gracz doprowadził je do końca.
- Cel „Porozmawiaj z Kirkiem” będzie teraz prawidłowo oznaczony na mapie w zadaniu Na skróty.
- Wczytanie automatycznego zapisu stworzonego po wejściu na pokład statku Ebunike podczas zadania Chippin’ In nie będzie już skutkować ponownym odtworzeniem dialogu Johnny’ego.
- Naprawiono błąd dający Graysonowi nieśmiertelność podczas spotkania na statku Ebunike w zadaniu Chippin’ In, jeśli gracz napotkał go na niższym pokładzie lub zaatakował z dużego dystansu.
- Gracz może już opuścić obszar zadania Chippin’ In samochodem.
- Naprawiono błędne ruchy Rogue podczas przesłuchania Graysona w zadaniu Chippin’ In.
- Możliwe jest już zabicie Graysona podczas sceny przesłuchania, jeśli nie otrzymał obrażeń podczas walki w zadaniu Chippin’ In.
- Teraz możliwe jest porozmawianie z Mitchem o treningu panzera oraz ukończenie opcjonalnego celu w zadaniu Przed burzą.
- Nie jest już możliwe zablokowanie się podczas picia i pogawędek z weteranami w zadaniu Przed burzą.
- Gracz nie może już rozpocząć walki z Royce’em, będąc na zewnątrz fabryki All Foods, co blokowało postępy zadania Bilet Wstępu.
- Naprawiono błąd, który powodował zablokowanie drzwi Baru Lizzie’s, jeśli gracz zdecydował się oddalić od wejścia w zadaniu Cherchez la femme.
- Naprawiono błąd sprawiający, że telefon do Wakako z dziennika podczas rozmowy z Judy mógł zablokować obie te konwersacje.
- Misty nie może już zginąć od przypadkowej kuli w zadaniu Widzimy się w Afterlife.
- Naprawiono błąd, który blokował postępy w zadaniu Kto sieje wiatr, jeśli gracz zabrał karabin Overwatch i rozłożył go na części, zanim Panam zaoferowała go V.
- Naprawiono błąd, który blokował drogę do obozu Wraithów, jeśli gracz porzucił w połowie zadanie Kto sieje wiatr.
- Kiedy gracz wykona zapis/wczytanie podczas ucieczki z obozu Wraithów przez rurę w zadaniu Kto sieje wiatr, nie zablokuje to postępów.
- Cel zadania aktualizuje się teraz prawidłowo, jeśli gracz przebiegnie przez rurę, by znaleźć Saula w zadaniu Kto sieje wiatr.
- W zadaniu Kto sieje wiatr możliwe jest teraz udanie się do obozu samotnie.
- Nie jest już możliwa ponowna aktywacja zadania W topieli poprzez powrót na jego obszar i wskoczenie do wody, jeśli zadanie zakończyło się już porażką.
- Skippy będzie teraz prawidłowo liczyć NPC-ów zabitych lub pokonanych z jego pomocą, niezależnie od zainstalowanych modyfikacji i wszczepów.
- Możliwe jest użycie broni na całym obszarze parkingu na tyłach Batty’s Hotel.
- Gracz może już porozmawiać z oficerami NCPD na początku zadania Gdy patrzysz w otchłań.
- Kurtka nie będzie niedostępna, jeśli gracz zabrał ją i rozłożył na części przed rozmową z Kirkiem w zadaniu Na skróty.
- Maman Brigitte będzie teraz zawsze odbierać telefony od V w zadaniu Czynnik ludzki.
- Rozmowa telefoniczna z Placide’em nie będzie już przerywana przez inne połączenia w zadaniu Rozpoznanie wzorca.
- Dum Dum nie może już być obecny w Totentanz podczas zadania Second Conflict i zaatakować V, blokując dalsze postępy, mimo że zginął podczas zadania Bilet wstępu.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał strażnikom oddalenie się od drzwi windy w zadaniu Komu bije dzwon, jeśli gracz cofnął się do niej przy pierwszym podejściu.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi wybranie celu podróży po wejściu do AV-ki w zadaniu Zawsze masz przejebane.
- Nie można już przedwcześnie opuścić boiska do koszykówki w pobliżu Baru Lizzie’s w zadaniu Zawsze masz przejebane.
- Gracz może się już ruszyć po przegranej walce z Rhino w zadaniu Do krwi.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę z Jackiem po ukończeniu sceny z Viktorem w zadaniu Miasto Snów.
- Naprawiono błąd sprawiający, że Maelstromowcy nie pojawiali się, jeśli gracz użył innej drogi, by dostać się do pokoju Nancy, zamiast podążać za Patricią w zadaniu Second Conflict.
- Naprawiono błąd sprawiający, że w pewnych okolicznościach gracz mógł stracić dostęp do niektórych zdolności, ruszając w drogę z Riverem, a następnie porzucając zadanie Stróże bezprawia.
- Nancy nie może już zniknąć podczas eskortowania jej z baru Totentanz w zadaniu Second Conflict.
- Winda w Totentanz nie będzie zatrzymywała się na piętrze, zamiast jechać na parter, po wejściu przez V w interakcję z jej panelem w zadaniu Second Conflict.
- Delamain teraz dzwoni tylko raz, kiedy V znajdzie się blisko zaginionej taksówki w zadaniu Delamain: Readmisja.
- Możliwe jest otrzymanie drugiego telefonu od spanikowanego Delamaina, nawet jeśli flamingi zostały zniszczone jeszcze przed rozmową z nim podczas zadania Delamain: Rancho Coronado.
- Naprawiono błąd sprawiający, że wyposażenie nie było właściwie usuwane, a przedmioty mogły zaginąć wewnątrz mieszkania Kosiarzy w zadaniu Ekstremalne wrażenia.
- Nie jest już możliwe zniszczenie samochodu z tajemniczymi spiskowcami w zadaniu Ukryta prawda.
- Nie można już zabić Garry’ego po zabiciu nomadów w zadaniu Ukryta prawda, więc można teraz ukończyć misję.
- Interakcja z Misty w jej sklepie jest już możliwa, jeśli gracz przerwał zadanie Widzimy się w Afterlife, by podjąć misję Wędrówka głupca.
- Ukończenie zadania Psycho killer, qu’est-ce que c’est? zapewni graczowi punkty doświadczenia.
- Zwiększono wartość łapówki Liama w zadaniu Na czarną godzinę.
- Szereg innych ulepszeń i poprawek w zadaniach.
Otwarty świat
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wykonanie celu polegającego na zniszczeniu flamingów, jeśli zostały one zniszczone, zanim ten cel stał się aktywny w zadaniu Delamain: Rancho Coronado.
- Naprawiono błędy kolizji, które powodowały, że V wjedzie w budynek i wypadnie ze świata.
- Przedmioty możliwe do zniszczenia nie będą już niezniszczalne po wczytaniu zapisu gry.
- Kroniki kryminalne NCPD będą już oznaczone jako ukończone po przeszukaniu pojemnika.
- Osiągnięcia za ukończenie działań w danej dzielnicy będą odblokowywane.
- Porażka w Kontrakcie: Żadnych fixerów nie blokuje już osiągnięcia Ziemia jałowa.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że ukończone kroniki kryminalne NCPD nie były naliczane na poczet osiągnięcia Miasto, Masa, Maszyna.
- Naprawiono błąd sprawiający, że zgarnięcie dodatkowej nagrody nie kończyło Kontraktu: Żadnych fixerów.
- V może już wejść w interakcję z komputerem i przesłać wirusa w Kontrakcie: Empatia bez empatii.
- Przed otrzymaniem Kontraktu: Harce radnej Cole nie jest już możliwe ukończenie jego części.
- Hwangbo nie będzie już blokować się wewnątrz samochodu w Kontrakcie: Ucieczka geparda, co mogło prowadzić do blokowania postępów.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający rozmowę V z Anną Hamill w Kontrakcie: Kobieta z La Manchy.
- Rozpoczęcie walki przerwie dialog z Anną Hamill w Kontrakcie: Kobieta z La Manchy.
- Naprawiono błąd, który powodował zniknięcie niektórych kwestii dialogowych w holocallach.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał V poruszanie się po zakończeniu Kontraktu: Na smyczy.
- Możliwość interakcji z furgonetką w Kontrakcie: Oczy dla Dakoty nie zniknie już po jej zwróceniu, co mogło prowadzić do zablokowania postępów.
- Zabranie lekarstw tuż po dotarciu do pokoju kaprala Hare nie zablokuje już postępów Kontraktu: Pod ścianą.
- Kontrakt: Za mojego syna nie będzie się już blokować, jeśli Logan zginie podczas holocallu z Muamarem „El Capitanem” Reyesem.
- V nie utknie już w walce podczas dowolnego kontraktu.
- Nie jest już możliwe zatrzymanie samochodu fixera na środku ulicy w Kontrakcie: Ciepło, cieplej.
- Max Jones nie będzie już opuszczać swojego pokoju w Kontrakcie: Czwarta bezwładza, przed przyjściem V.
- Strażnicy nie będą już blokować się w windzie podczas Kontraktu: Fixer, najemnik, żołnierz, szpieg.
- V nie będzie już blokować się za biurkiem w szpitalnym lobby w Kontrakcie: Oddział zamknięty.
- Rozmowa z Maxem Jonesem nie jest już możliwa po użyciu na nim hacka Zwarcie w Kontrakcie: Czwarta bezwładza.
- W Kontrakcie: Kobieta z La Manchy nie jest już możliwe rozpoczęcie walki z Anną Hamill, kiedy postać gracza znajduje się jedno piętro niżej.
- Strumień moczu nie będzie już widoczny po tym, jak NPC załatwi potrzebę i odejdzie z tego miejsca.
- NPC-e nie będą już blokować się na pasach ruchu podczas uciekania w strachu.
- NPC potrącony przez samochód teraz zacznie natychmiast uciekać w panice.
- Dodano zróżnicowane animacje dla przechodniów uciekających przed pojazdami.
- Automaty w salonie pachinko na Jig-Jig Street będą już wyświetlały gry na ekranach.
- Dodano brakujące animacje otwierania drzwi w kilku zadaniach.
- Ulepszono animacje wyważania drzwi.
- Dodano brakujące powiadomienie „brak autoryzacji” dla wind chronionych autoryzacją.
- Wprowadzono szereg poprawek immersyjności, a także wydarzeń i kontraktów w otwartym świecie.
Cinematic design
- Postępy nie będą się już blokować, jeśli gracz dwukrotnie wybierze korporacyjną kwestię dialogową, rozmawiając z Hanako w kryjówce podczas zadania Mieszkanie nr 303.
- Postępy nie zablokują się jeśli gracz dotarł do Wakako przed Takemurą w zadaniu Stary znajomy.
- Takemura nie będzie się już teleportować do Wakako, jeśli gracz postanowi dotrzeć na miejsce samodzielnie w zadaniu Stary znajomy.
- Naprawiono problemy z kamerą przy wysiadaniu z samochodu na początku zadania Początek końca.
- Gracz może już użyć drabiny w pomieszczeniu ochrony w zadaniu Koty w ciemności.
- Jackie nie będzie już znikać po wejściu do windy po pokojowym rozwiązaniu sytuacji z Maelstromowcami w zadaniu Bilet wstępu.
- River Ward nie będzie mieć już broni przyklejonej do dłoni, kiedy będzie ratować V z zainfekowanego braindansu w zadaniu Stróże bezprawia.
- Dum Dum nie będzie już chodził w powietrzu, prowadząc V do Royce’a w zadaniu Second Conflict.
- River Ward nie będzie już przechodzić przez framugę drzwi do windy, wchodząc do niej w zadaniu Stróże bezprawia.
- Broń Jackiego nie będzie już znikać, kiedy V powali Royce’a w zadaniu Bilet wstępu.
- Gracz nie będzie już trzymać w rękach broni podczas sceny romansu z Judy w zadaniu W topieli.
- Maiko nie będzie już przechodzić przez kanapę w zadaniu Tysiące twarzy, setki miraży.
- Okulary przeciwsłoneczne i gitara w końcowej scence zadania Nowy świt gaśnie nie będą się już dublować.
- W Kontrakcie: Przysięga Hipokratesa, kiedy pacjentowi wstrzykiwana jest syntetyczna krew nie zostaną już zablokowane postępy.
- Naprawiono błąd z napisami, które wyświetlały tekst debugowania w języku polskim w zadaniu W topieli.
- Naprawiono problemy z kamerą w zadaniu Never Fade Away.
- Ćpun w Atlantis Club nie będzie już się zacinał w zadaniu Never Fade Away.
- Naprawiono animację ślizgu kaprala Hare w Kontrakcie: Pod ścianą.
- Zunifikowano odległości między opcjami dialogowymi w zadaniu W topieli.
- Można już rozpocząć rozmowę z Judy kiedy V znajduje się pod woda w zadaniu W topieli.
- W Kontrakcie: Ostatnie logowanie, który powodował, że ripperdoc Charles już nie będzie bez powodu uśmiechał się przez całą rozmowę.
- Judy nie będzie już odtwarzać niewłaściwej sekwencji animacji, jeśli V odmówi zostania w chatce w zadaniu W topieli.
- Po zabiciu kierowcy ciężarówki w zadaniu Uliczna sprawiedliwość będzie się już wyświetlał właściwy cel.
- Naprawiono błąd z niekończącym się chodzeniem po bieżni w zadaniu Daleko od domu, co powodowało zablokowanie postępów.
- Naprawiono błąd ze zdublowanym tabletem w zadaniu Daleko od domu.
- Saul nie będzie już miał karabinu przyczepionego do ręki po pościgu samochodowym w zadaniu Kto sieje wiatr.
- Panam będzie już trzymała prawidłowo butelkę whisky podczas toastu w zadaniu Kto sieje wiatr.
- Naprawiono brakujące elementy interfejsu dialogowego oraz nieprawidłowe rozmieszczenie dialogów podczas rozmowy z Panam w zadaniu Kto sieje wiatr.
- Naprawiono problemy z kamerą podczas wysiadania z furgonetki w zadaniu Kto sieje wiatr.
- W istotnych momentach dodano efekt głębi ostrości do widoku gracza.
- Naprawiono brakujące łącze osobiste w zadaniu Pasażer.
- Łącze osobiste Hellmana nie będzie już lewitować w powietrzu w zadaniu Pasażer.
- Naprawiono nakładające się dialogi V i Panam w zadaniu Pasażer.
- Naprawiono błąd w zadaniu Na rozdrożach, który powodował, że szklanka w dłoniach Rogue znajdowała się w niewłaściwym miejscu, jeśli ustawiony był język inny niż angielski.
- Dodano animacje ekranu dotykowego w samochodzie Panam w zadaniach Ostatni gasi światło oraz Pasażer.
- Telefon nie będzie już znikał z dłoni NPC-a w scenie w Afterlife podczas zadania Na rozdrożach.
- Naprawiono NPC-ów przyjmujących pozę „T” w domu lalek podczas zadania Dom lalek.
- Teddy nie będzie się już teleportował podczas sceny na opuszczonej stacji kolejowej w zadaniu Nie mów Saulowi.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować zablokowanie postępów, kiedy gracz osłaniał Panam podczas strzelaniny z 6th Street w zadaniu Na rozdrożach.
- Światła samochodu zgasną, kiedy akumulator się rozładuje w zadaniu Na rozdrożach.
- Saul nie będzie już przenikać przez samochód Panam w zadaniu Linia oporu.
- Poprawiono animację kamery gracza w zadaniu Ostatni gasi światło.
- Poprawiono animację wyciągania broni przez Panam w scenie z AV-ką podczas zadania Pasażer.
- Naprawiono problemy graficzne z ostrzami modliszkowymi po wypadku samochodowym w zadaniu Wielki sen.
- Naprawiono zachowanie kamery po wejściu w interakcję z szufladą w laboratorium policyjnym w zadaniu Kwestia czasu.
- Żołnierze pozbawieni broni w momencie pojawienia się Smashera w zadaniu Operacja Firestorm teraz są już uzbrojeni.
- Nieczynna wieżyczka widoczna podczas lotu do Arasaka Tower w zadaniu Operacja Firestorm teraz działa poprawnie.
- Rogue nie będzie już zmieniała pozycji podczas zbliżania się do Arasaka Tower w zadaniu Operacja Firestorm.
- Spider Murphy nie będzie już znikała po wyskoczeniu z helikoptera w zadaniu Operacja Firestorm.
- Viktor nie będzie już teleportować się na krzesło, jeśli gracz opuści klinikę bez siadania w fotelu w zadaniu Miasto Snów.
- Naprawiono problemy z kamerą podczas jazdy do megabloku w zadaniu Ostatnia taka robota.
- Naprawiono błąd w zadaniu Komu bije dzwon, który sprawiał, że postać głaskała kota bez kwestii dialogowej.
- Kerry będzie teraz nucić swoją piosenkę w drodze do samochodu po zakończeniu zadania Teoria Wielkiego Wybuchu.
- Naprawiono reakcję V na decyzję Johnny’ego w zadaniu Dezintegracja.
- Naprawiono synchronizację animacji Adama Smashera w zadaniu Dezintegracja podczas gry w języku polskim.
- Naprawiono drona przed kaplicą w zadaniu Witaj w Pacifice.
- Dopracowano scenę w biurze Maiko w zadaniu Mechaniczna dziewczyna.
- Naprawiono błąd, który mógł zablokować postępy, jeśli podniesiono rękę w niewłaściwym momencie podczas kolacji w zadaniu Chłopiec z pistoletem.
- Zwiększono zasięg interakcji wsiadania do AV-ki w zadaniu Zawsze masz przejebane.
- Przywrócono brakującego NPC-a, który zostaje wyrzucony z toalety podczas sekwencji zadania A Cool Metal Fire.
- Dodano brakującą scenę do japońskiej wersji sekwencji A Cool Metal Fire.
- Gracz nie jest już w stanie odjechać bez Johnny’ego po odebraniu porsche po raz pierwszy w zadaniu Chippin’ In.
- W zadaniu Pizza party głębia ostrości resetuje się teraz po opuszczeniu mieszkania Judy.
- Pole widzenia wraca do ustalonej wartości, kiedy V siada, żeby pogadać z Johnnym po obejrzeniu braindansów w zadaniu Trzecia część nocy.
- Poprawiono animacje twarzy we wszystkich scenach, kiedy V nachyla się do lustra.
- Początkowy dialog z Takemurą w zadaniu Stary znajomy można teraz przerwać, a następnie przywrócić.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Johnny nie był w stanie podłączyć się do punktu dostępu w zadaniu Operacja Firestorm.
- Naprawiono brak możliwości interakcji z Mitchem po pominięciu dialogu w zadaniu Przed burzą.
- V nie będzie się już blokować w pozycji siedzącej po połączeniu z samochodem Panam w zadaniu Pasażer.
- Gracz będzie już mógł kontrolować wieżyczkę w zadaniu Operacja Firestorm.
- Dodano brakujące zdjęcie rodzinne podczas sceny z Hanako w zadaniu Przerwane milczenie.
- Naprawiono problem z papierosem detektywa Hana w zadaniu Stróże bezprawia.
- Postacie, z którymi gracz prowadzi rozmowę telefoniczne, nie teleportują się już w jego pobliże.
- Naprawiono szereg błędów sprawiających, że V posiada niewłaściwe ubrania w widoku z trzeciej osoby.
- Naprawiono szereg problemów związanych ze scenami seksu.
- Poprawiono system przerywania scen.
- Stalker pojawi się na moście w zadaniu Spacer z gwiazdą.
- Judy nie będzie wstawała z krzesła w scenie pomiędzy braindansami w zadaniu Trzecia część nocy.
- Naprawiono szereg problemów z brakującymi animacjami ważnych NPC-ów w przerywnikach filmowych.
- Przerwanie dialogu powoduje też przerwanie wypowiadanej ścieżki dialogowej.
- Naprawiono szereg błędów związanych z wsiadaniem NPC-ów do pojazdów.
- Poprawiono pozycję i sposób trzymania kierownicy motocyklu przez Jackiego w zadaniu Bilet wstępu.
Lokalizacje i poziomy
- Zadanie Bunraku nie będzie się już blokować na celu „Pokonaj napastników”.
- V nie będzie się już blokować wewnątrz odlatującej AV-ki, jeśli stanie na rurach w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Przeciwieństwa się przyciągają.
- Dodano na mapę dwa brakujące punkty szybkiej podróży.
- Naprawiono szereg problemów związanych z niewłaściwym zachowaniem NPC-ów w walce, m.in. niewchodzeniem w tryb walki lub blokowaniem się w miejscu.
- Naprawiono szereg problemów związanych z brakiem reakcji NPC-ów na obecność V i niewchodzeniem w tryb walki.
- Naprawiono szereg problemów związanych z przenikaniem NPC-ów przez obiekty.
- Naprawiono szereg problemów związanych z nieprawidłowymi lub brakującymi przedmiotami do złupienia.
- Naprawiono szereg błędów, które uniemożliwiały V interakcję z przedmiotami do złupienia.
- Naprawiono szereg problemów związanych z niewłaściwym funkcjonowaniem urządzeń, takich jak kamery lub wieżyczki.
- Basilisk nie może już wypaść poza mapę, kiedy gracz dotrze do drzwi prowadzących do Mikoshi.
- Porucznik Mower nie może już zginąć od kolizji, blokując możliwość polowania na cyberpsychopatę.
- Naprawiono błąd sprawiający, że dostęp do komputera na tyłach stacji benzynowej w zadaniu Pasażer był bardzo utrudniony.
- Naprawiono literówkę na znaku „Opuszczasz Night City” (“Leaving Night City”).
- Naprawiono problem z rusztowaniem w Heywood, Vista Del Rey.
- Naprawiono szereg błędów umożliwiających graczowi wypadnięcie poza mapę ze względu na przerwy i brakujące kolizje.
- Naprawiono szereg błędów, które umożliwiały utknięcie w geometrii lokalizacji.
- Naprawiono szereg błędów, które umożliwiały dotarcie na niezamierzone obszary, potencjalnie blokując postępy zadań.
- Naprawiono szereg błędów związanych ze znikającymi lub brakującymi assetami.
- Naprawiono szereg problemów z lewitującymi assetami.
- Naprawiono szereg błędów związanych z assetami pojawiającymi się lub zmieniającymi wygląd przed oczami gracza.
- Naprawiono kilka błędów z brakującymi częściami assetów, co umożliwiało graczowi zajrzenie do środka.
- Naprawiono błąd sprawiający, że deszcz padał na zakrytych obszarach.
- Naprawiono błąd z niewidzialnymi obiektami, które mogły powodować kolizje w lokalizacjach.
- Naprawiono szereg problemów związanych z brakiem ładowania tekstur w wyższej rozdzielczości.
Grafika, dźwięk, animacja
- NPC-e nie będą się już poruszać po śmierci.
- Poprawiono renderowanie tekstur z daleka.
- Naprawiono błąd graficzny związany z szybką podróżą oraz przejściami filmowymi.
- Poprawiono jakość niektórych elementów pod wodą.
- Ulepszenia w jakości szczegółów materiałów.
- V będzie przyjmować prawidłową pozycję podczas jazdy motocyklem.
- Ulepszenia związane z wewnętrznymi i zewnętrznymi źródłami światła.
- Dostosowano jakość ziemi przy ustawieniach średnich i niskich.
- Naprawiono problem z brakującymi pęknięciami na lustrze, kiedy V je rozbija.
- Podczas zbliżenia przed kamerą nie będą się już pojawiać różowe cząsteczki.
- Poprawiono efekty wizualne niszczenia roślinności.
- Nadbrzeżne chodniki nie będą już pokryte prostokątnymi kształtami.
- Naprawiono prześwietlone elementy roślinności, które były widoczne po wejściu do pojazdu.
- Naprawiono błąd sprawiający, że niektóre przedmioty znikały po ich zniszczeniu.
- Szlafrok Kerry’ego nie jest już przyklejony do dolnej części jego ciała.
- Ręce V są teraz prawidłowo wyświetlane na kierownicy podczas jazdy.
- V teraz prawidłowo wychyla się z pojazdu w trakcie pościgu.
- Postać nie będzie się już wydawać zdeformowana wsiadając na motocykl.
- Naprawiono problem z poziomem szczegółowości postaci seksworkerów na Jig-Jig Street.
- Naprawiono kilka błędów synchronizacji ust.
- Naprawiono szereg błędów związanych z NPC-ami przyjmującymi pozę „T”.
- Kamera nie wykonuje już przewrotu, kiedy V znajdzie się pod jakimś obiektem i podskoczy.
- Ulepszony ruch kamery podczas wsiadania do pojazdu.
- Naprawiono błąd sprawiający, że niektóre przedmioty NPC-ów były zdublowane.
- Naprawiono okrzyki NPC-ów po śmierci.
- Jackie nie krzyczy już „Dobry strzał!”, kiedy V zabije przeciwnika w trybie skradania.
- Poprawiono efekt cząsteczek ognia wykorzystywany w sytuacji, kiedy gracz stoi w płomieniach.
- Naprawiono problemy z animacjami NPC-ów po pominięciu jazdy.
- Naprawiono problem z gwiazdami migoczącymi na powierzchni jeziora w jednej ze scen.
- Naprawiono problem ze znikającym w oddali terenem na Badlandach.
- Inne części miasta widziane z odległości, wyglądają teraz bardziej realistycznie ze względu na ulepszone oświetlenie.
- Luneta broni podczas pościgu w zadaniu Kto sieje wiatr nie będzie już zaczerniona.
- Poprawiono jakość graficzną elementów Blackwall i Mikoshi.
- Po wczytaniu zapisu pogoda będzie już wczytywała się prawidłowo.
- Holograficzne elementy pewnych strojów postaci teraz wyświetlają się prawidłowo.
- Naprawiono niepożądany efekt drgań na matowych powierzchniach szklanych.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że w cyberprzestrzeni u góry ekranu mogła być widoczna biała linia.
Interfejs
- Naprawiono problem z niewłaściwym wyświetlaniem reklam na krawężnikach.
- Szereg ulepszeń i aktualizacji graficznych reklam.
- Naprawiono szereg usterek graficznych w odprawach zadań.
- Zaktualizowano rozkład tekstu w odprawach zadań w języku arabskim.
- Zaktualizowano ikony granatów zgodnie z zadawanymi przez nie obrażeniami.
- Naprawiono szereg usterek graficznych z wyświetlaniem ikon.
- Naprawiono szereg usterek graficznych w panelach interfejsu, m.in. w dzienniku, na mapie itp.
- Gra nie będzie się już pauzować, jeśli gracz wczyta drzazgę bezpośrednio z pojemnika podczas pomniejszych aktywności.
- Naprawiono problem z zawieszaniem się gry związany z zakładaniem i zdejmowaniem kurtki Johnny’ego.
- Dodano podpowiedzi z przyciskami, ułatwiające poruszanie się po bieżni w zadaniu Daleko od domu.
- Naprawiono błąd związany z odnośnikami do bazy danych, które nie pozwalały przejść do wybranego wpisu.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi ręczne odbieranie holocalli.
- Wejście do pojazdu tuż przed otworzeniem menu pojazdów nie powinno już blokować dalszych postępów.
- Poziom zdrowia powinien być teraz widoczny podczas pościgów samochodowych.
- Wprowadzono ulepszenia wydajności w ekwipunku.
- Naprawiono błąd sprawiający, że NPC mógł być oznaczony jako „minimalne zagrożenie” niezależnie od jego poziomu.
- Naprawiono szereg błędów związanych z podpowiedziami przycisków.
- Naprawiono szereg problemów z panelem tworzenia postaci.
- Wprowadzono szereg poprawek i ulepszeń w panelu wytwarzania.
- W menu ulepszeń wymagany poziom będzie już wyświetlany prawidłowo.
- Dodano opcję wytwarzania kilku przedmiotów jednocześnie.
- Podgląd statystyk będzie już wyświetlał odpowiednie wartości po ulepszeniu przedmiotu.
- Dodano ikonę „Wytworzone” do opisu wytworzonych przedmiotów.
- Naprawiono szereg problemów związanych z panelem wszczepów.
- Wprowadzono szereg ulepszeń przy sterowaniu padem kierunkowym.
- Naprawiono szereg problemów związanych z elementami HUD.
- Wprowadzono szereg poprawek w panelach ekwipunku i plecaka.
- Naprawiono błąd sprawiający, że broń przed złupieniem pokazywała 0 DPS.
- Naprawiono niewłaściwą ikonę przy ubraniu podczas łupienia ciała w Kontrakcie: Seryjny samobójca.
- Szereg poprawek i ulepszeń w panelach menu głównego i ustawień.
- Wymiana modyfikacji w niektórych przedmiotach legendarnych nie będzie prowadziła do dodania pustego miejsca na modyfikację.
- Dodano stan wyłączony do miejsc na modyfikacje, jeśli gracz nie posiada odpowiednich modyfikacji do użycia.
- Zoptymalizowano panel wytwarzania i wyświetlania przedmiotów.
- Naprawiono nakładające się na siebie opisy atrybutu Budowa ciała w menu postaci.
- Nie powinno już brakować efektów wizualnych dodawania punktów atrybutu w menu postaci po najechaniu na drzewko atutów.
- Wprowadzono szereg poprawek związanych z funkcjonalnością skanera i wyświetlania go na HUD.
- Dodano możliwość włączania/wyłączania okienka z porównaniem.
- Wprowadzono szereg poprawek związanych z cenami wykupu oraz poprawki wydajności w panelu sprzedawcy.
- Gra nie będzie się już zawieszała podczas zadania Na rozdrożach, jeśli gracz wybrał opcję „Zaczekaj, aż Rogue będzie gotowa” chwilę po poproszeniu Claire o drinka.
- Gracz nie będzie już mógł zginąć tuż przed przejściem pomiędzy scenami w zadaniu Przerwane milczenie.
- Celownik będzie już znikał po wycelowaniu w dół lub po odłożeniu broni.
- Naprawiono błąd sprawiający, że tekst debugowania mógł się pojawić po pominięciu lub przewinięciu listy twórców gry.
- Zaktualizowano listę twórców gry.
- Naprawiono błąd związanym z nieprawidłową lokalizacją tekstów reklam po ich przeskanowaniu.
- Podświetlone kwestie dialogowe w rozmowie z Johnnym będą już widoczne po odwiedzeniu Hanako i pojechaniu windą na dół w zadaniu Komu bije dzwon.
- Przywrócenie ustawień domyślnych nie będzie już sprowadzało ustawień do niskich przy kolejnych uruchomieniach gry.
- Naprawiono niewłaściwe wyświetlanie symboli i liter w różnych językach.
- Wprowadzono szereg poprawek związanych ze sterowaniem.
- Wprowadzono różne poprawki wydajności i stabilności interfejsu.
- Bardzo rzadkie i legendarne łupy upuszczone przez pokonanych wrogów są teraz lepiej widoczne na minimapie.
- Poziom zagrożenia nieodkrytych kontraktów teraz wyświetla się poprawnie.
- Naprawiono problemy z poruszaniem się po menu i ekwipunku przy użyciu pada kierunkowego i strzałek.
- Usunięto zbędne animacje poziomu zdrowia po wczytaniu gry.
- Naprawiono problem z podpowiedziami pozostającymi na ekranie po ich zamknięciu.
- W przypadku stosu przedmiotów będzie już pokazywana łączna wartość wszystkich przedmiotów w stosie.
- Naprawiono błędy związane ze zmianą poziomu trudności w menu.
- Okienko „Moje nagrody” z głównego menu jest teraz ukryte w trybie streamingu.
- Naprawiono problem ze zniszczonymi budynkami widocznymi na głównej mapie.
- W ustawieniach napisów dodano opcję rozmiaru tekstu nad głową.
- Naprawiono liczne błędy związane z tekstem.
- Naprawiono liczne błędy związane ze streamingiem UI.
Stabilność i wydajność
Wymienione ulepszenia, jakie wprowadza aktualizacja 1.2, dotyczą wszystkich platform, na których jest dostępny Cyberpunk 2077, jednak wiele z nich może być bardziej odczuwalnych na konsolach poprzedniej generacji i urządzeniach o mniejszej wydajności.
- Poprawiono stabilność i wydajność silnika gry oraz silnika renderującego (co zmniejszy liczbę losowych błędów w grze).
- Wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarządzania pamięcią na różnych systemach (co zmniejszy liczbę awarii).
- Wprowadzono szereg optymalizacji i ulepszeń dla cieni, shaderów, fizyki, systemu workspotów, systemu odradzania, systemu scen, systemu animacji, systemu okluzji i systemu animacji twarzy.
- Poprawiono mechanizm zarządzania pamięcią atlasów ikon interfejsu, co pomoże zmniejszyć liczbę awarii związanych z pamięcią, szczególnie przy dłuższej rozgrywce.
- Wprowadzono szereg poprawek stabilności interfejsu w przypadku najczęściej występujących błędów.
- Wprowadzono różne poprawki błędów (np. w menu ustawień, a także związanych z przeładowaniem zapisanej gry oraz z kartą graficzną).
- Wprowadzono szereg ulepszeń wydajności interfejsu.
- Naprawiono problem ze spadkiem wydajności podczas gorączkowego naciskania przycisków na kontrolerze, co sprawiało, że do V trafiało kilka kopii tego samego przedmiotu.
- Znaczniki wykrycia na mapie będą wyświetlały się prawidłowo na maszynach z wolniejszymi dyskami twardymi.
- Wprowadzono różne inne poprawki stabilności i wydajności.
Różne
- Naprawiono kwestię niepoprawnej cenzury w przypadku używania kopii gry z regionu innego niż japoński, przy graniu na konsoli, w której region lub język ustawiono na japoński.
- W zakładce interfejsu dodano ustawienie pozwalające ukryć znaczniki potencjalnych wrogów oraz ukryć wyświetlanie imion nad głowami NPC-ów.
- Zgoda na pobieranie danych telemetrycznych jest teraz zapisywana w profilu i synchronizowana za pośrednictwem chmury.
- Poprawiono logikę wczytywania ostatniego punktu kontrolnego, kiedy nie istnieje żaden zapis gry.
- Po zmianie poziomu trudności nie będzie się już pojawiał czarny ekran.
- Poprawiono nawigację w menu przy użyciu pada kierunkowego i strzałek.
- Poprawiono nawigację w menu zapisów.
- Poprawiono opis pięści w menu szybkiego wyboru broni.
- Gracz nie utknie już w stanie celowania lub kucania po wyjściu z pojazdu.
- Wskoczenie na obszar punktu bez powrotu lub wniesienie tam zwłok nie będzie już powodowało, że gra nie utworzy zapisu.
- Dodano efekt płynnego przejścia do gry po napisach końcowych.
- Wiadomość Jeszcze jeden kontrakt nie będzie się już pojawiać po zakończeniu gry, kiedy nie istnieje zapis z punktu bez powrotu.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować wyświetlenie się komunikatu o transferze pieniędzy w wysokości 0, jeśli gracz wykonał cykl zapisania/wczytania gry tuż przed pojawieniem się oryginalnej informacji o transferze.
- Naprawiono błąd sprawiający, że NPC-e tracili broń po wczytaniu zapisanej gry.
- Rozpoczęcie walki w pobliżu sklepu Misty’s Esoterica nie będzie powodować, że ochroniarz Animalsów zacznie podążać w trybie walki za V do kliniki Viktora w zadaniu Miasto Snów.
- Chód mnicha nie będzie mógł zostać zresetowany, jeśli mnich nadepnął na ciało pokonanego członka gangu Maelstrom w zadaniu Święci i samuraje.
- Misty teraz będzie prawidłowo schodzić po schodach w drodze do baru El Coyote Cojo w zadaniu Widzimy się w Afterlife.
- Zgoda na zbieranie danych telemetrycznych pojawi się u niektórych graczy jeszcze raz ze względu na problem z resetowaniem ustawień.
PC
- Umożliwiono włączenie ray tracingu w kartach graficznych AMD. Konieczne są najnowsze sterowniki karty graficznej.
- Przypisanie klawiszy: teraz można przypisać więcej akcji do innych klawiszy.
- Przypisanie klawiszy: dodano możliwość przypisania skrótów klawiszowych, by otwierać i zamykać określone panele tym samym klawiszem.
- Przypisanie klawiszy: unik można teraz odłączyć od klawiszy ruchu (Ustawienia -> Sterowanie). Unik nadal można wykonać poprzez podwójne naciśnięcie klawisza przełączającego kucnięcie (domyślnie klawisz „C”).
- Obecnie możliwe jest przejście z mapy do dziennika przy użyciu klawiatury.
- Osiągnięcia będą teraz działać w sklepie Epic Games.
- Modowanie: Dodano nowy folder „mod” do wczytywania zmodyfikowanych archiwów. Zmodyfikowane archiwa mogą mieć dowolną nazwę i powinny teraz trafić do folderu „mod”. Umieszczanie zmodyfikowanych archiwów w folderze „patch” nie będzie już obsługiwane.
- Jest już możliwe ładowanie granatów po zamknięciu okna dialogowego przy użyciu klawisza ESC.
- Elementy otoczenia będą wyświetlały się prawidłowo na ekranach 8K.
- Naprawiono problem brakujących elementów HUD w rozdzielczości 8K.
- Naprawiono błąd sprawiający, że atuty z pewnej części podmenu nie posiadały opisów w rozdzielczości 4K lub 5K Ultra Wide.
Konsole
- Rzeczy wyrzucone z ekwipunku nie będą się już ponownie w nim pojawiać (PlayStation 4).
- Niestandardowy HUD Johnny’ego będzie pojawiał się podczas sceny koncertu w zadaniu Operacja Firestorm (Xbox One).
- Nie pojawi się już przybliżenie ekranu po naciśnięciu pauzy (PlayStation 4 Pro i Xbox One X)
- Naprawiono problem streamingu z panelem windy w zadaniu Przerwane milczenie (Xbox One)
- Poprawiono mechanizm dostosowywania rozdzielczości tekstur interfejsu do platformy.
- Naprawiono błąd, który mógł prowadzić do zawieszenia gry po naciśnięciu „A” zaraz po usunięciu zapisu (Xbox One)
- Gra nie będzie się już zawieszać po zmianie profilu w menu tytułowym (Xbox One)
- Wczytanie gry we wnętrzu samochodu nie doprowadzi do pojawienia się czarnego ekranu (Xbox)
- Poprawiono optymalizację zarządzania pamięcią na konsoli Xbox.
- Poprawiono odbicia w przestrzeni ekranu.
- Naprawiono błędy z odbiciami w przestrzeni ekranu oraz temporalnym antyaliasingiem.
- Naprawiono problemy z renderowaniem, kiedy mgła wpływa na oświetlenie otoczenia (PlayStation 4).
- Dokonano szeregu poprawek dotyczących streamingu oraz przetwarzania danych wejścia/wyjścia.
- Dokonano szeregu poprawek dotyczących streamingu NPC-ów i pojazdów.
- Naprawiono szereg błędów związanych z losowym zawieszaniem się gry.
- Zwłoki bez głów będą się już wyświetlać prawidłowo (PlayStation 4).
- Naprawiono błąd prowadzący do spadania V w szyb windy.
- Naprawiono błąd sprawiający, że gra na Xbox One mogła przestać odpowiadać podczas wylogowania, jeśli na ekranie widniał komunikat o odłączeniu kontrolera.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi wyjście z menu ustawień po dokonaniu zmian.
- Ciężarówka Claire teraz prawidłowo pojawia się w garażu w zadaniu Szybka i wściekła.
- Dodano brakujący shader powierzchni wody (PlayStation 4)
Wygląda na to, że długo wyczekiwana aktualizacja 1.2 do gry Cyberpunk 2077 naprawi naprawdę sporą część błędów, które spędzały sen z powiek graczom. Wam też się lepiej gra po jej zainstalowaniu?