Dragon Age: The Veilguard bez barier modowych dla protagonisty i towarzyszy

Grafika promująca grę Dragon Age: The Veilguard. W centrum widzimy protagonistę, Rooka, trzymającego łuk. Za nim znajdują się jego kompanki – Taash i Neve.

Nowa garść informacji o systemie zbroi w Dragon Age: The Veilguard zdradza nam, jakie ograniczenia będą mieć nasz główny bohater i kompani.

Długo wyczekiwana kontynuacja serii fantasy BioWare wreszcie dała o sobie znać. Zdążyliśmy już obejrzeć ją w akcji na materiale z rozgrywki. Na tym jednak promocja gra się nie kończy. Portal Game Informer cyklicznie publikuje nowe artykuły na temat zawartości tytułu. Z ostatniego dowiedzieliśmy się chociażby, że kreator postaci będzie oferował wiele zaawansowanych opcji. Tym razem przyszedł czas na parę słów o systemie zbroi w Dragon Age: The Veilguard.

Jeśli chodzi o sloty w wyposażeniu naszych towarzyszy, dostaniemy jeden na zbroję, pierścień, akcesorium i broń. Główna postać otrzyma ich więcej – na hełm, dwie bronie, pas, amulet i dwa pierścienie. Pas będzie dość istotną częścią ekwipunku Rooka (pseudonim postaci). Im lepszy będzie, tym skuteczniejsze będą mikstury lecznicze.

Co ciekawe, niektóre stroje dostępne w późnej części gry będziemy mogli podejrzeć już w kreatorze postaci. Nie tylko te, które założymy idąc w bój. Dostaniemy także zapowiedź swobodnych ciuchów, które protagonista będzie nosić między misjami. Mają się one różnić w zależności od pochodzenia głównego bohatera.

W tytule znajdzie się także opcja przydatna dla osób, które lubią, kiedy ich postać wygląda zawsze dobrze. Transmog to funkcja pozwalająca na przeniesienie statystyk z dowolnej zbroi do innej. Dzięki temu możemy zachować słabszy, ale ładniejszy strój, wzmacniając go cechami silniejszego.

Pojawią się też dość oczywiste ograniczenia. Mag nie założy zbroi dla wojownika i vice versa. Dotyczyć to będzie zarówno Rooka, jak i towarzyszy.

Scroll to Top