Przedstawiciele koreańskiego studia Kakao Games ujawniają, czego można się spodziewać po ich najnowszym RPG-u.
Mitologia nordycka coraz częściej stanowi źródło inspiracji dla twórców gier. Odin: Valhalla Rising również czerpie z niej pełnymi garściami, co wyraźnie widać na opublikowanych niedawno zwiastunach.
Produkcja oferuje sieciowy tryb rozgrywki. Gracze będą mogli przemierzać otwarty świat, w skład którego wchodzą cztery wielkie krainy – Midgard, Jotunheim, Nilfheim i Alfheim. Co ważne, twórcy zapewniają, że w czasie podróży nie uświadczymy ekranów ładowania. Na tę chwilę potwierdzono cztery klasy postaci: Warrior (wojownik), Rouge (łotrzyk), Priest (kapłan) i Sorcerer (czarownik).
Bohaterowie gry będą mogli przemieszać się pieszo lub na grzbietach wierzchowców – oprócz koni, Odin: Valhalla Rising pozwoli też na dosiadanie bardziej nietypowych stworzeń, takich jak wilki, orły czy smoki.
Koreańskie MMORPG zmierza na PC i urządzenia mobilne. Cechuje się bardzo realistyczną grafiką – studio Kakao Games korzysta z silnika Unity Engine oraz technologii motion capture.
Na ten moment nie jest znana dokładna data premiery, jednak można się spodziewać, że produkcja zadebiutuje w 2021 roku.