Najnowsza łatka do God of War przenosi rozgrywkę na wyższy poziom jakości.
God of War (2018) jest jedną z najlepszych gier tak zwanej starszej generacji. Ponieważ jednak czas ani technika nie stoją w miejscu, twórcy postanowili dostosować ją do wymagań obecnie stawianych przez graczy. Nie jest więc żadną niespodzianką, że bóg wojny doczekał się aktualizacji na PlayStation 5.
Jeszcze przed premierą konsoli PlayStation 5 Studio Santa Monica potwierdziło przeniesienie God of War (2018) na konsolę nowej generacji. Dzięki trybowi Favor Performance podróż po mitycznych, nordyckich krainach odbywać się miała w sześćdziesięciu klatkach na sekundę. Dziś wiemy już, że deweloper słowa dotrzymał.
Najnowsza aktualizacja God of War (2018) umożliwia rozgrywkę w trybie sześćdziesięciu klatek na sekundę i rozdzielczości 4K. Jest więc fantastycznie.
Aktualizacja automatycznie zastąpi dostępne do tej pory dwa tryby graficzne. Oczywiście ostateczna decyzja co do jakości należeć będzie do gracza. Warto przypomnieć, że God of War na PlayStation 4 Pro umożliwiał już zabawę w jakości 30 fps oraz rozdzielczości 4K lub 60 fps w rozdzielczości 1080p.
Dostępny patch na pewno osładza czas oczekiwania na kolejną odsłonę serii God of War. Jak do tej pory wiemy jedynie, że Ragnarok nadchodzi. Nie znana jest nadal data premiery ani żadne szczegóły historii. Pojawiają się natomiast głosy (warte posłuchania, chociaż nie potwierdzone), że tak jak God of War otrzymał aktualizację na PlayStation 5, tak kolejna odsłona otrzyma łatkę dopasowującą grę do wymogów PlayStation 4.