Mass Effect: Legendary Edition – sukces gry zaskoczył wydawcę

Sukces Mass Effect: Legendary Edition - obrazek przedstawia dobrze ubranego mężczyznę, któremu towarzyszą dwie piękne Asari

Electronic Arts nie spodziewało się tak dobrych wyników sprzedaży. Gra Mass Effect: Legendary Edition odniosła sukces. W związku z tym rodzi się pytanie – co dalej z marką?

Remaster trylogii kultowej opery kosmicznej studia BioWare okazał się strzałem w dziesiątkę. Mass Effect: Legendary Edition odniósł sprzedażowy sukces, który przerósł oczekiwania wydawcy. Ponieważ gra sprzedała się lepiej niż zakładały prognozy EA chce rozwijać serię.

Chociaż podczas rozmowy z inwestorami nie padły konkretne liczby, to prezes Electronic Arts nie krył zadowolenia z rezultatów ostatnich projektów. Andrew Wilson oznajmił na spotkaniu, że Star Wars Jedi: Fallen Order oraz Mass Effect: Legendary Edition osiągnęły świetne wyniki sprzedaży. W związku z tym firma zamierza rozwijać oba tytuły.

Biorąc pod uwagę sprzedażowy sukces Mass Effect: Legendary Edition, a także ostatnią wypowiedź głównego menedżera BioWaremożemy uznać, że kolejna odsłona serii na pewno powstanie! Niestety nie ujawniono żadnych dodatkowych szczegółów w tej sprawie. O następnym Mass Effect ciągle wiemy zbyt mało, a informacje na ten temat są dawkowane bardzo ostrożnie. Czyżby wydawca bał się hype’u?

Satystyki Mass Effect: Legendary Edition znajdujące się na platformie Steam zdają się potwierdzać – Wilson oraz McKay mają powód do zadowolenia. Legendarna kolekcja trylogii wszech czasów bez wątpienia świetnie się sprzedała, ale również przypadła graczom do gustu. Pomimo błędów i dramatu z lokalizacją językową tytułu, które pojawiły podczas premiery, gra zrobiła dobre wrażenie na odbiorcach. Ostatnie recenzje zremasterowanej edycji na Steam są przytłaczająco pozytywne! Zdecydowanie moc w Mass Effect jest wielka i ciągle przyciąga graczy. Oby kolejna odsłona serii okazała się równie udana.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top